Dobry początek roku Volvo Auto Polska
Sprzedaż samochodów Volvo w pierwszym kwartale 2007 roku wzrosła prawie o 40% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim.
<strong>Sprzedaż samochodów Volvo w pierwszym kwartale 2007 roku wzrosła prawie o 40% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. </strong><br/>
<p class="maintext">Dużym powodzeniem cieszyła się nowa flagowa limuzyna firmy - Volvo S80, której sprzedaż wzrosła w tym okresie aż o 182%! Najchętniej kupowanym samochodem był ponownie model S60, który tym samym umocnił swoją pozycję ulubionego Volvo Polaków. </p>
<p class="maintext"> „Doskonałe wyniki sprzedaży naszych dwóch topowych limuzyn Volvo S60 i Volvo S80 są świadectwem bardzo mocnej pozycji firmy w tym segmencie, wysokiej świadomości marki Volvo w Polsce i oczywiście dobrego oszacowania potencjału rynku polskiego – mówi Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska - „Cieszy nas rosnący wskaźnik zadowolenia i przywiązania naszych klientów do marki, którzy wymieniają modele, ale pozostają wierni firmie Volvo." </p>
<p class="maintext">Sprzedaż nowych samochodów Volvo od kilku lat wykazuje stałą tendencję wzrostową. Ale nigdy wcześniej Volvo Auto Polska nie osiągnęła tak doskonałego wyniku sprzedaży. Volvo Auto Polska szacuje, że liczba dostaw nowych aut do klientów w pierwszym kwartale 2007 jest jednym
z najlepszych wyników wśród firm luksusowych na rynku. </p>
<p class="rgh"><strong>Źródło: Volvo</strong></p>