Detroit - Volkswagen BlueSport
Prototypowy roadster ma centralnie umieszczony silnik napędzający tylne koła.
<strong>
Prototypowy roadster ma centralnie umieszczony silnik napędzający tylne koła.
</strong><br/>
<p class=maintext>
O produkcji nikt na razie nie mówi. To stylistyczna wprawka zespołu Waltera da Silvy, który zresztą sam o aucie opowiadał podczas prezentacji w Detroit. </p>
<p class=maintext>W nadwoziu krótszym niż Golf umieszczono dwa fotele, a za nimi dwulitrowego turbodiesla o mocy 180 KM, który za pośrednictwem skrzyni DSG napędza tylne koła. Z danych technicznych - 6,6 sekundy do 100 km/i i 4,3 l na 100 km. Emisja dwutlenku węgla to tylko 113 g/km. </p>
<p class=maintext>W dwuosobowym wnętrzu ciekawe są przezroczyste pokrętła, podświetlane na kolorowo i sposób ukrycia przy nich wlotów powietrza systemu wentylacyjnego. Konsola jest bardzo oszczędna, bo zastosowano dotykowy ekran do sterowania nawigacją czy systemem audio.
</p>
<p class="rgh"><strong>(mysz)</strong></p>