CR&S DUU - motocykl inny niż wszystkie
Masz dosyć wielkoseryjnych motocykli, jednak nie interesuje Cię tuningowanie jednośladów na własną rękę? Powinieneś rzucić okiem na włoskie CR&S DUU. Sprzęt produkowany w Mediolanie jest jedyny w swoim rodzaju.
CR&S DUU stanowi propozycję dla amatorów mocnych wrażeń. Już sam wygląd sprzętu nie pozostawia złudzeń. Potężne cylindry, szerokie opony, krótkie siedzenie oraz wysoko położone podnóżki zwiastują moc atrakcji. Sprzęt nawiązuje wyglądem do amerykańskich muscle bike – motocykli świetnie nadających się do dostojnej jazdy szerokimi i prostymi ulicami. Konstruktorzy CR&S DUU zapewniają jednak, że zawieszenie oraz układ hamulcowy zdadzą egzamin także podczas dynamicznego przemierzania serpentyn.
Sercem CR&S DUU są dwa „gary” o pojemności… 1916 ccm. Silnik dostarczony przez amerykańską firmę S&S jest prawdziwą kopalnią momentu obrotowego. Przy 2000 obr./min do dyspozycji prowadzącego jest 110 Nm! To wartość niespotykana w innych motocyklach. Na maksymalne 148 Nm nie trzeba długo czekać – są generowane przy 4300 obr./min. Warto dodać, że w przedziale 2500-4700 obr./min stale dostępne jest ponad 140 Nm. Pełną moc, 97 KM, kierowca ma do dyspozycji przy zaledwie 5100 obr./min. Odcięcie zapłonu ustalono na poziomie 5500 obr./min.
Efekt? Reakcja na odkręcenie gazu jest piorunująca przy każdych obrotach i na każdym biegu. Standardem jest 5-stopniowa przekładnia. Za dopłatą CR&S DUU otrzyma dodatkowy bieg. Bez względu na decyzję, prędkość maksymalna będzie przekraczała 200 km/h. W stanie suchym CR&S DUU waży 245 kilogramów.
Motocykl jest dostępny w 1- i 2-osobowej wersji. Pierwsza z wymienionych to DUU Deperlù, natomiast druga – DUU Conlatusa. CR&S DUU jest konfigurowany według życzenia klienta. Może otrzymać wiele dodatków – m.in. uchwyt na GPS, specjalne siedzenie dla pasażera, imitację większego zbiornika paliwa, który pełni rolę schowka, radialne zaciski oraz różne owiewki. Dodatki są ręcznie wykonywane. Ich montaż jest możliwy nie tylko w fabryce. W razie potrzeby producent dostarczy je także do maszyn odebranych już przez klientów.
Cały motocykl jest objęty dwuletnią gwarancją. Ochrona gwarancyjna na ramę jest dożywotnia. Cena? Po wybraniu kilku opcji przekracza 40 tysięcy euro.