Coupe bardziej sportowe
Wersja RS ma znacznie agresywniejszą sportową stylistykę i zbliżone do niej własności.
Nowe, bardziej agresywne zderzaki, spojler czy znaczki Renault Spor podpowiadają jaki charakter ma mieć RS. O urzeczywistnienie tych zapowiedzi dba dwulitrowy silnik turbo o mocy 250 KM i maksymalnym momencie obrotowym 340 Nm. Zawieszenie oczywiście sportowe, ale zapewniające odpowiednią dozę komfortu. Nie wszystkim to wystarcza więc w ofercie będzie także zawieszenie Cup z samoblokującym mechanizmem różnicowym, dopasowane do dynamicznej jazdy po torach wyścigowych.
Nowe auto nie tylko sportowo widać, ale i słychać. Zadbano przy tym aby odgłos wchodzącego na obroty silnika słyszał odpowiednio dobrze także kierowca. Wśród nowych technologii dostępnych w tym aucie będzie układ Renault Sport Dynamic Management, pozwalający wybierać nie tylko między włączonym a wyłączonym ESP, ale także wersją Sport, w której układ reaguje słabiej oraz Renault Sport Monitor, pokazujący m.in. obciążenie najważniejszych podzespołów silnika, parametry pracy pedału gazu i przyspieszenie boczne. Auto trafi do sprzedaży jesienią.
(mysz)