Co nowego u Suzuki w 2011 roku?
Sezon gorących spekulacji trwa. Przyszła więc i kolej na motocykle Suzuki, czyli dwa liftingi i jedną nowość.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak">Sezon gorących spekulacji trwa. Przyszła więc i kolej na <strong>motocykle</strong> <strong>Suzuki</strong>, czyli dwa liftingi i jedną nowość.</span></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Mimo iż nie ma żadnych oficjalnych informacji poza tą, że <b><strong>motocykle</strong></b> będą miały swoją premierę podczas październikowych targów<b> <strong>Intermot</strong> </b>w Kolonii, plotek nie da się uniknąć. Największe emocje wzbudza <b><strong>Suzuki</strong> GSR750</b>, jako zupełna nowość w ofercie firmy i kolejny duży <b>naked bike</b> na rynku, który mógłby konkurować z <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair/kawasaki-z750r-do-tanca-i-do-rozanca,art486.html"><b><strong>Kawasaki Z750R</strong></b></a>, <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair/triumph-street-triple-r-kolorystka-na-2010,art288.html"><b>Triumphem Street Triple</b></a> czy <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair/yamaha-fz8-na-2010-oficjalne-dane-techniczne-i-jeszcze-wiecej-zdjec,art385.html"><b>Yamahą FZ8</b></a>. Decyzja o sprzedaży na europejskim rynku tego typu <b>motocykla </b>byłaby jak najbardziej uzasadniona ponieważ łączące ergonomię i zadowalające parametry <b>nakedy,</b> nigdzie nie sprzedają się równie dobrze, co na Starym Kontynencie. S<b>uzuki </b>miałoby wyposażyć nowego <b>GSR</b>-a w zmieniony nieco silnik znany z modelu<a href="http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/suzuki-gsx-r-750-ostatni-sprawiedliwy,art13.html"><b> GSX-R750</b></a>, w którym najprawdopodobniej moc zostałaby zredukowana z obecnych 150 KM do 126 KM. Rama <b>motocykla </b>wykonana miałaby być z odlewanego aluminium, co wraz z wahaczem, przednimi hamulcami wyposażonymi w zaciski nieradialne i rezygnacją z regulacji zawieszenia, obniżyłoby koszta produkcji.</p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Co innego w przypadku modelów <b>GSX-R750</b> i <b>GSX-R600</b>, które mimo wcześniejszych zapewnień producenta, także mają zostać nieco zmodyfikowane. Największe zmiany wizualne to cztery nowe wloty powietrza po obu stronach odchudzonego przedniego reflektora, który przypominać ma nieco lampę modelu <a href="http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/yamaha-yzf-r1-vs-suzuki-gsx-r-1000-pojedynek-litrowych-potworow-2k7,art8.html"><b>GSX-R1000</b></a>. Prawdopodobnie można się też spodziewać, że <b><strong>Suzuki</strong></b> zredukuje wagę obu <b>motocykli</b>, podnosząc jednocześnie ich moc. Nie będą to jednak drastyczne działania.</p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Jak widać, wystarczyły kosmetyczne poprawki, by odświeżyć wygląd dobrze znanych i lubianych jednośladów. Ostateczne wersje <b>sportowych motocykli </b><b><strong>Suzuki</strong></b> oraz prawdę o <b>GSR750</b> poznamy w Kolonii już 5 października. <br />
</p>
Iza Prochal