Chevrolet Sail zaprezentowany na rynku w Indiach
Indyjski oddział Chevroleta opublikował pierwsze dane dotyczące modelu Sail, który już wkrótce wejdzie do sprzedaży. Auto już jakiś czas temu pojawiło się w Chinach, więc teoretycznie nie jest to najnowsza konstrukcja. Czy taka wersja małego sedana zyskałaby popularność w Europie?
Ciężko powiedzieć, choć Chevrolet Aveo oferowany na rynku w Europie jest dość popularny. Wróćmy jednak do modelu Chevrolet Sail, który trafi do sprzedaży już wkrótce. Linia nadwozia może przypominać wspomnianego Aveo, jednak konstrukcja świateł, zarówno przednich, jak i tylnych, jest całkowicie inna.
Przednie światła rozciągają się na boki, po bokach mamy kilka przetłoczeń, zaś linia dachu nie jest pękata jak to zwykle bywa w tego typu autach, ale delikatnie biegnie i rozciąga się ku tyłowi. Tył jest krótki i zwarty, więc przestrzeń bagażowa z pewnością nie rozpieści zapalonych podróżników.
Co prawda nie posiadamy zdjęć wnętrza najnowszego modelu Chevrolet Sail, ale producent śmiało twierdzi, że będzie "inspirowane Corvettą" z dwoma wyraźnie oddzielnymi miejscami z przodu oraz horyzontalną deską rozdzielczą. Chevrolet zapewnia również, że będzie bardzo dużo miejsca na nogi, sporo miejsca na bagaż, zaś miłym dodatkiem ma być podłokietnik z tyłu.
Pod maskę trafią dwa silniki - jeden benzynowy i jeden Diesla. Jednostka benzynowa to niewielki silnik o pojemności 1,2-litra o mocy około 85 KM z momentem obrotowym na poziomie 113 Nm, zaś silnik Diesla o pojemności 1,3-litra wygeneruje około 78 KM oraz 205 Nm momentu obrotowego. Producent twierdzi także, że zawieszenie Chevroleta Sail zostało specjalnie zaprojektowane na Indyjskie drogi. U nas producenci też powinni się tak starać.