BMW M135i po liftingu na pierwszych zdjęciach
Niedawno pokazywaliśmy Wam zmienione BMW Serii 1, które doczekało się dość ciekawych i radykalnych modyfikacji, jak na dzisiejsze warunki i zasady liftingu. Wszyscy czekali na to, jak będzie wyglądała topowa odmiana. Na szczęście cierpliwość została nagrodzona.
Oczywiście większość zmian w BMW M135i koresponduje z tymi, które zastosowano w "zwykłej" Serii 1. Mamy zmodyfikowane "nerki", większe wloty powietrza, liczne chromowane akcenty i wstawki. Najważniejsze są chyba światła, które teraz mają inny kształt oraz elementy do jazdy dziennej LED w standardzie. Za dopłatą, BMW Serii 1 dostanie pełne oświetlenie LED wraz z kierunkowskazami oraz światła przeciwmgłowe LED.
Jeśli spojrzymy na auto z boku dostrzeżemy nieco uwydatnione nadkola sprawiające wrażenie, że auto jest niższe i szersze. Z tyłu również mamy mnóstwo zmian - zastosowano dwuczęściowe, nowe klosze lamp ze światłami wykonanymi w technologii LED w kształcie litery L. W BMW M135i zastosowano oczywiście pakiet dodatków z serii M Sport, dwie końcówki układu wydechowego oraz srebrne dodatki.
Jak widać stylistyka nie jest nachalna, choć pod maską mamy naprawdę ciekawe rozwiązania. Jest to turbodoładowana 3-litrowa jednostka R6 o mocy 326 KM z momentem obrotowym na poziomie 450 Nm. W wersji z napędem na tylną oś sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 5,1 sekundy ze skrzynią manualną lub 4,9 sekundy z 8-biegowym automatem. Jeśli wybierzemy wersję z napędem xDrive, sprint do setki zajmie 4,7 sekundy. Prędkość maksymalna to 250 km/h.