BMW K 1600 GTL - kolejne przecieki
O nowościach od bawarskiego producenta informowaliśmy was już wcześniej. Tym razem do Internetu wyciekły zdjęcia modelu K1600GTL.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak">O nowościach od bawarskiego producenta informowaliśmy was już wcześniej. Tym razem do Internetu wyciekły zdjęcia modelu K1600GTL. </span></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
<b><strong>BMW</strong></b> postanowiło wyznaczyć nowe standardy dla motocykli turystycznych. Leżący sześciocylindrowy silnik, który pojawi się w obu modelach, zarówno <b><strong>K 1600 GTL</strong> </b>prezentowanym na zdjęciu, jak i <b><a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair/bmw-k1600-gt-i-k1600-gtl-na-2011,art436.html"><strong>K 1600 GT</strong></a>,</b> generować będzie około 160 KM oraz niebagatelny moment obrotowy w wysokości 174 Nm. Na pokładzie znajdzie się również system driver-by-wire z trzema mapami. Rain pozwoli jeździć w najgorszych warunkach atmosferycznych. Tryb Road przeznaczony jest do ekonomicznej jazdy, natomiast „Dynamic” będzie odkrywał pełną moc maszyny. Reakcja na gaz w tym ustawieniu ma być bardzo dynamiczna, jednak jak łatwo się domyślić ucierpi na tym spalanie. Zawieszenie przednie to znany już produkt <b><strong>BMW</strong></b>, czyli duolever forks. <br />
</p>
<p style="text-align: justify;">Jak zwykle w <b><strong>BMW</strong> </b>maszyna ma zostać wyposażona w szereg dodatków takich jak iDrive, <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/ciekawostki/reflektory-przystosowujace-sie-w-bmw-k-1600-gt-i-gtl,art531.html">samopoziomujące się lampy</a>, kontrolę trakcji, LED-owe lampy tylne, wielki tylny kufer z oparciem dla pasażera, a nawet system stereo przystosowany do połączenia iPoda. <br />
</p>
<p style="text-align: justify;"><b><strong>K 1600 GTL</strong> </b>prezentuje się potężnie i muskularnie. Chociaż już na pierwszy rzut oka widać, że projekt tego motocykla wyszedł ze stołów kreślarskich z Bawarii. <b><strong>BMW</strong></b> najwyraźniej nie chce zbytnio eksperymentować stylistycznie i w sumie nie należy się im dziwić. Po co zmieniać coś do czego już przyzwyczaili się klienci. </p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Pełną specyfikację techniczną tego motocykla oraz pozostałych nowości od <b><strong>BMW</strong></b> poznamy już niebawem i oczywiście przekażemy wam. Premiery maszyn są bowiem zaplanowane na rozpoczynające się 5 października <b>targi Intermot</b>, z których relację będziecie mogli przeczytać na stronach <b>MOTOGEN.PL</b>. <br />
</p>
Ania Jędrasiak