Bluetooth Marketing i sprzeda? samochodów
wspólnie z dealerem samochodów marki Chrysler, Jeep, Dodge firmą Auto Skaczkowski serie kampanii Bluetooth Marketingu
Koncerny samochodowe poszukują skutecznych i wyró?niających sposobów dotarcia z informacją o ofercie do potencjalnych klientów. Interesującą metodą jest Bluetooth Marketing, dzieki któremu nadawca przekazu reklamowego jest w stanie bezp3atnie dotrzea na telefon komórkowy klienta znajdującego sie w bezpośrednim otoczeniu miejsca sprzeda?y.
Bezprzewodowa transmisja danych Bluetooth® wykorzystywana jest g3ównie do przesy3ania plików np. pomiedzy telefonem komórkowym a komputerem oraz do zapewnienia bezprzewodowej transmisji np. g3osu pomiedzy telefonem a zestawem s3uchawkowym. Okazuje sie jednak, ?e Bluetooth® doskonale sprawdza sie równie? jako system do bezp3atnego przesy3ania reklam na telefony komórkowe, co zosta3o z powodzeniem wykorzystane w oferowanych przez dMP4 urządzeniach BLUEADVERT®.
Ekspozycja samochodów w warszawskim centrum handlowym M1 oraz CH Arkadia zorganizowana przez dealera samochodów marki Chrysler, Jeep, Dodge firme Auto Skaczkowski mia3a na celu promocje samochodów amerykanskiego producenta oraz ich propagacje na rynku polskim. Akcja zosta3a dodatkowo wsparta przez kampanie Bluetooth zrealizowaną przez firme dMP4 Sp. z o.o., producenta rozwiązan BLUEADVERT®. Klienci, którzy znale1li sie w zasiegu nadajnika BLUEADVERT® otrzymywali tekstową informacje o promocji organizowanej przez firme Auto Skaczkowski oraz kontent multimedialny.
Pawe3 Ratynski, prezes dMP4 Sp. z o.o. – „Bluetooth Marketing staje sie coraz cześciej wykorzystywanym medium reklamowym w Polsce, a urządzenia nadające reklamy stanowią realizacje koncepcji posiadania w3asnego, nowoczesnego nośnika emitującego reklamy bez dodatkowych kosztów. Reklamodawcy docenili mo?liwośa bezpośredniego dotarcia do odbiorców oraz zauwa?yli, ?e w dobie reklamy, która zalewa nas z ka?dej strony Bluetooth Marketing stanowi wyró?nik decydujący o skuteczności dotarcia do klienta."
Marek Chylewski – Dyrektor ds. Marketingu Auto Skaczkowski - „O skuteczności i potencjale Bluetooth Marketingu mówią liczby, w trakcie trwania kampanii w zasiegu urządzenia znalaz3o sie ok. 42 000 osób z w3ączonym modu3em Bluetooth w telefonie, z czego ponad 2 600 osób zdecydowa3o sie na odebranie przesy3anej przez nas informacji, co biorąc pod uwage koszt urządzenia stanowi koszt poni?ej 2 z3 za skuteczne dotarcie do jednego odbiorcy, tylko w trakcie trwania tej jednej akcji. Kupując urządzenie mo?emy samodzielnie przeprowadzia kolejne akcje promocyjne bez ponoszenia dodatkowych kosztów."
Wiecej informacji o produktach z serii BLUEADVERT mo?na znale1a pod adresem http://www.blueadvert.com.pl oraz na stronie firmy www.dmp4.pl.
Źród3o: www.dmp4.pl