Bez rewolucji
Zmiana stylu jest niemal niezauważalna, znacznie więcej nowości w gamie silników. Słabiej nie będzie. Ale oszczędniej owszem.
Zmiany nadwozia są bardzo subtelne . Minimalne zmiany wielkości to wynik zastosowania nowych zderzaków. Reflektory zyskają światła dzienne z diodami LED a halogeny aluminiowe obwódki wokół świateł. Do gamy kolorów dodano 4 nowe barwy, a trzy nowe opcje kolorystyczne pojawiły się także wśród tapicerek. We wnętrzu jest także kilka aluminiowych detali, mających "dodać blasku" oraz bardziej odporna na nagrzewanie się skóra.
Przy modernizacji Audi pozbyło się części największych silników. Z oferty znikną dwa silniki benzynowe - dwulitrowy o mocy 200 KM i dwustupięćdziesięciokonny silnik V6 o pojemności 3.2 l, Zastąpi je nowy, dwulitrowy silnik TFSI o moc y 211 KM, który wersję coupe będzie rozpędzał do 100 km/h w 6,1 sekundy, a jego średnie spalanie wyniesie 6,6 l/100 km. Pozostałe jednostki napędowe mają zyskać do 14 proc. na ekonomiczności.
Zmodernizowane Audi TT ma wejść na rynek w lecie.
(mysz)