Bentley Continental GT V8 S w dwóch wariantach
Piękno salonów samochodowych polega na tym, że pod jednym dachem spotkamy zarówno tanie i proste auta dla "Kowalskiego" oraz topowe modele z ceną, na którą może sobie pozwolić piłkarz zagranicznej ligi o dyskusyjnych umiejętnościach. Oto kolejna pozycja obowiązkowa dla fanów motoryzacji z wyższej półki - Bentley Continental GT V8 S.
Jak przystało na Bentleya, nowość prezentuje się muskularnie, ciężko i luksusowo, choć nie brakuje jej dynamizmu. Za ten ostatni aspekt wizualny odpowiada między innymi przedni splitter, przeprojektowane listwy progowe oraz tylny dyfuzor. Nie wypada również zapominać o czerwonych zaciskach oraz unikalnych, stworzonych na potrzeby tego wariantu felgach w rozmiarze 20-cali.
Do napędu Bentleya Continentala GT V8 S posłuży zmodyfikowana podwójnie doładowana 4,0-litrowa jednostka V8 produkująca zastęp 528 KM oraz moment obrotowy na poziomie 680 Nm. Nad wszystkim panuje 8-biegowa skrzynia automatyczna, która kieruje napęd na wszystkie koła.
Osiągi są oczywiście imponujące. Wariant Coupe przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,3 sekundy osiągając prędkość maksymalną 309 km/h. Wersja Cabrio nie jest dużo gorsza - przyspiesza do setki w czasie 4,5 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 308 km/h.