Audi R8 i zawieszenie MagneRide
Sportowe Audi R8 dołącza do Audi TT i będzie wyposażane w zawieszenie MagneRide, wytwarzane w krośnieńskim zakładzie Delphi
<strong>Sportowe Audi R8 dołącza do Audi TT i będzie wyposażane w zawieszenie MagneRide, wytwarzane w krośnieńskim zakładzie Delphi</strong><br/>
<p class="maintext">Nowy sportowy model Audi R8, który pojawi się wkrótce na drogach, korzysta z technicznych rozwiązań samochodu wyścigowego mającego na swoim koncie pięciokrotne zwycięstwo w rajdzie Le Mans. Samochód ten dołączy do modelu Audi TT i będzie kolejnym pojazdem wyposażonym w rewolucyjną technologię konstrukcji zawieszenia opracowaną przez Delphi – MagneRide. </p>
<p class="maintext">Audi R8 będzie oferowane do sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2007 roku. </p>
<p class="maintext">Nowoczesna technologia – Audi Magnetic Ride – to rozwiązanie bazujące na płynie magnetyczno-reologicznym, zapewniające ciągłą kontrolę nad zawieszeniem, reagujące w czasie rzeczywistym na warunki drogowe. W porównaniu z systemami zawieszenia sterowanymi zaworami, system umożliwia zwiększoną możliwość sterowania, duży zakres tłumienia i szybsze reagowanie na warunki drogowe. Audi Magnetic Ride zapewnia zarówno maksymalną dynamikę jazdy, jak i najlepsze tłumienie drgań pojazdu spowodowanych nierównościami drogi – w efekcie zapewniając doskonały komfort jazdy. </p>
<p class="maintext">Ponadto, przy pomocy dwupozycyjnego przełącznika zamontowanego na desce rozdzielczej kierowcy mogą wybrać jeden z dwóch programów, w zależności tego, czy chcą w sposób maksymalny „czuć drogę", czy raczej kładą większy nacisk na komfort jazdy. </p>
<p class="rgh"><strong>Źródło: Delphi</strong></p>