Audi A7 Sportback - wyjątkowa reklama
Kreatywność ludzka nie zna granic. Doskonale świadczą o tym kolejne pomysły motoryzacyjnych specjalistów od marketingu. Tym razem czymś naprawdę wyjątkowym zaskoczyło nas Audi.
Niemiecka firma postanowiła w nietypowy sposób zareklamować model A7 Sportback. Nowa limuzyna spod znaku czterech pierścieni trafiła na ogromny billboard zdobiący berliński Checkpoint Charlie (dawny punkt graniczny pomiędzy NRD a Berlinem Zachodnim).
Obraz Sportbacka przedstawiony na billboardzie został stworzony przez czterech artystów, którzy wykorzystali swoje nieprzeciętne umiejętności oraz dostępne materiały (w tym 200 puszek farby w sprayu). Całość została ochrzczona hasłem „Nic nie jest tak inspirujące, jak pusty arkusz papieru. To możliwość stworzenia czegoś oryginalnego.”
Prace nad ogromną reklamą nowego Audi trwały dwa tygodnie, a skrót wszelkich czynności możecie zobaczyć na prezentowanym powyżej video.
kaytek_rx4