Aprilia RSV4 na 2011
Wygląda na to, że Aprilia RSV4 w przyszłym roku będzie jeszcze mocniejsza i otrzyma system kontroli trakcji.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak">Wygląda na to, że <strong>Aprilia</strong> <strong>RSV4</strong> w przyszłym roku będzie jeszcze mocniejsza i otrzyma system kontroli trakcji. <br type="_moz" />
</span></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Jak podają źródła blisko związane z włoską fabryką <b>Aprili </b>w przyszłym roku wielbiciele modelu <b><strong>RSV4</strong></b> mogą spodziewać się zaledwie kilku, ale znaczących zmian. Owiewki i wygląd zewnętrzny <b>motocykla</b> właściwie pozostaną takie same. Lekko przeprojektowany będzie jedynie wydech, którego linie krytykowało bardzo wielu motocyklistów. </p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Najważniejszą dla wielu użytkowników zmianą w <b><strong>RSV4</strong> </b>w 2011 ma być dodatkowych 8 KM. Oznacza to, że motocykl będzie dysponował teraz mocą 188 KM. Wygląda na to, że włosi pozazdrościli Bawarczykom ich <a href="http://www.motogen.pl/artykuly/prezentacje/bmw-s1000rr-zabojca-ryzu,art8.html"><b><strong>S1000RR</strong></b></a>. Zgodnie z wcześniejszymi przewidywaniami, podobnie jak na pokładzie niemieckiego sporta w<b> Aprili</b> znajdzie się miejsce na kontrolę trakcji. Podobno system będzie miał możliwość całkowitego wyłączenia. Na razie nie wiemy czy inżynierowie przewidzieli jakiekolwiek tryby pracy tak jak ma to miejsce w <b>BMW</b>. </p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Poza tym <b><strong>RSV4</strong></b> otrzyma większą tylną zębatkę. Zamiast 40 zębów będzie ona miała 42. Zmienią się także przełożenia biegów. Najprawdopodobniej pozostałe szczegóły techniczne zostaną ujawnione dopiero podczas oficjalnej prezentacji <b>motocykla</b>.</p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
Ania Jędrasiak