Aprilia Dorsoduro 1200 2011 - oficjalne zdjęcie i film [AKTUALIZACJA]
Aprilia wypuściła wreszcie jedno, ale za to wyraźne zdjęcie najnowszego Dorsoduro 1200 oraz kilka informacji, które potwierdziły wcześniejsze przecieki.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak"><strong>Aprilia</strong> wypuściła wreszcie jedno, ale za to wyraźne zdjęcie najnowszego Dorsoduro 1200 oraz kilka informacji, które potwierdziły wcześniejsze przecieki.</span><br />
<br />
A jednak! Nowy chłodzony cieczą, dwucylindrowy <b>silnik Aprilii</b> to 90º v-twin o pojemności <b>1200 ccm</b>, który będzie generował moc <b>130 KM</b> przy 8700 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 115 Nm przy 7200 obr./min. Poza mocą, priorytetem było stworzenie <b>motocykla</b> spełniającego najbardziej rygorystyczne normy spalania. Okazało się, że <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair/aprilia-dorsoduro-1200-wiecej-informacji-o-przyszlorocznej-nowosci,art456.html">wcześniejsze przecieki okazały się prawdziwe i wiele innych informacji także zostało potwierdzonych</a>. Tak jak w przypadku mniejszego modelu, <b>Dorsoduro 1200</b> wykorzystuje technologię elektronicznego sterowania przepustnicą gazu ride-by-wire z trzystopniowym mapowaniem, została również wyposażona we wtrysk paliwa, opcjonalny dwukanałowy <b><strong>ABS </strong></b>z możliwością niezależnego wyłączenia i <b>system kontroli trakcji</b> (<b>ATC</b>), który pojawi się także w przyszłorocznym modelu <b>RSV4 Factory</b>. Nadwozie łączy masywną <b>stalową kratownicę</b> z aluminiowym wspornikiem siedzenia i zapewnia odpowiednią sztywność, pozwalając na maksymalne wykorzystanie osiągów, nawet przy tak mocnym silniku jakim jest nowy<b> V90 1200</b>. Zawieszenie składa się z <b>widelca upside-down Sachs </b>o średnicy goleni 43 mm, ze stopami odlewanymi w formie metalowej, ma regulację napięcia sprężyny i tłumienia. Tylny <b>amortyzator gazowy Sachs</b> z osobnym zbiornikiem jest zamontowany z boku, bezpośrednio do aluminiowego wahacza i ma możliwość regulacji napięcia sprężyny oraz tłumienia zarówno w fazie kompresji, jak i odbicia.<br />
<br />
Walczący o miano jednego z najmocniejszych na rynku, <span style="font-weight: bold;">fun bike</span> będzie wystawiony podczas październikowych targów w Kolonii. Na pewno pojawi się też w Mediolanie na <b>EICMA 2010</b> wraz z oczekiwaną<b> Aprilią</b> <b>Tuono V4</b> na 2011 rok.</p>
Iza Prochal