Akcja serwisowa Citroen C3
Automobiles Citroën w ramach prowadzonej polityki ścisłego nadzoru jakości, postanowił wdrożyć akcję serwisową dotyczącą modelu C3 wyposażonego w ABS bez układu ESP. Akcja serwisowa dotyczy 238 samochodów wydanych klientom w okresie między 15 września 2002 i 15 stycznia 2003.
<strong>
Automobiles Citroën w ramach prowadzonej polityki ścisłego nadzoru jakości, postanowił wdrożyć akcję serwisową dotyczącą modelu C3 wyposażonego w ABS bez układu ESP. Akcja serwisowa dotyczy 238 samochodów wydanych klientom w okresie między 15 września 2002 i 15 stycznia 2003.
</strong>
Samochody te mogą wykazywać wadę szczelności zespołu ABS. Przedostawanie się wilgoci do bloku sterującego powoduje samoczynne wyłączenie funkcji ABS sygnalizowane poprzez zapalenie odpowiedniej kontrolki na tablicy rozdzielczej. Funkcja hamowania zachowuje jednak swoją pełną skuteczność.
W wyjątkowych przypadkach, przedostająca się woda może spowodować większe uszkodzenie sterownika lub zwarcie w instalacji.
W kilku stwierdzonych przypadkach, zwarcie spowodowało zapalenie instalacji pod maską i zniszczenia materialne.
Sieć autoryzowanych punktów obsługi Citroën otrzymała instrukcje niezbędne do przeprowadzenia kontroli oraz w razie konieczności, modyfikacji technicznej w samochodach.
Wszyscy klienci, których akcja dotyczy otrzymują pocztą poleconą listy z zaproszeniem do autoryzowanej stacji obsługi. Koszty związane z akcją pokrywa oczywiście producent.
<strong>Źródło: Citroen Polska</strong>