Acura ILX w dwóch smakach debiutuje na SEMA Show
Na pokazach SEMA Show zadebiutowało mnóstwo ciekawych aut. Przykładem takiej premiery jest z pewnością Acura ILX w dwóch wersjach: mocnym drogowym wariancie oraz wersji przeznaczonej na tor. Auta powstały z okazji powrotu marki do Las Vegas po 6-letniej absencji.
Model Acura ILX Street Build to drogowa wersja auta. Na pierwszy rzut oka pojazd wygląda jak po kuracji w firmie tunerskiej, choć jest to raczej pokaz możliwości firmy. Auto bazujące na Hondzie Civic posiada dość poważnie przerobioną 2,4-litrową benzynową jednostkę napędową.
Producent zastosował zestaw ze sprężarką mechaniczną firmy CT Engineering oraz modyfikację ECU dokonaną przez firmę Hondata FlashPro. Wynikiem wszystkich modyfikacji jest moc rzędu 250 KM. Ale to nie wszystkie modyfikacje. Acura ILX dostała również prototypowy układ wydechowy SP Elite firmy Greddy, dodatki stylistyczne oraz 19-calowe felgi Volk G25.
Model Acura ILX Endurance Racer został stworzony przez Team Honda Research-West i jest całkowicie innym autem niż Acura ILX Street Build. Auto ma wystartować w 25-godzinnym wyścigu w Thunderhill. i zostało stworzone zgodnie z wytycznymi specyfikacji NASA U.S. Touring Car. Oczywiście w tym przypadku samochód został ogolony do gołej blachy, dostał mocny silnik, wyścigowe zawieszenie i układ jezdny.
Źródło: Carscoop