AC Generali
Od maja br. Generali jako pierwsza firma na rynku wprowadza innowacyjne rozwiązanie w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych AC, które wykorzystuje kartę płatniczą.
<strong>Od maja br. Generali jako pierwsza firma na rynku wprowadza innowacyjne rozwiązanie w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych AC, które wykorzystuje kartę płatniczą. </strong><br/>
<p class="maintext">Od teraz Klienci Generali już w ciągu 2 dni roboczych od oględzin pojazdu otrzymają w tej formie wypłatę rekompensaty za szkody do 3 tys. zł. Nowym innowacyjnym serwisem AC Generali chce pozyskać klientów, którzy żyją w biegu – najczęściej w większych miastach, nie chcą tracić czasu na zbędne procedury oraz oczekują szybkiej, sprawnej i nowoczesnej obsługi. Nowe rozwiązanie produktowe ma pomóc Generali w osiągnięciu w 2007 r. ok. 150-procentowej dynamiki przypisu składki ubezpieczeń Autocasco i zapewnić firmie w ciągu najbliższych 2-3 lat awans na co najmniej 6. miejsce na rynku ubezpieczeń AC. </p>
<p class="maintext">Nowa, innowacyjna forma serwisu ubezpieczeń Autocasco pozwala Klientowi na załatwienie wszelkich formalności związanych ze szkodą komunikacyjną w ciągu jednego, krótkiego spotkania. Już w trakcie spotkania z rzeczoznawcą Klient otrzymuje kartę płatniczą, na którą w ciągu 48 godzin otrzyma zwrot pieniędzy za najczęstsze, drobne „stłuczki", których naprawa nie przekracza kwoty 3 tys. zł. </p>
<p class="maintext">- „To właśnie drobne stłuczki stanowią według naszych danych około połowę wszystkich zdarzeń komunikacyjnych. Absorbują one czas Klientów i są bardzo uciążliwe, bowiem standardowy proces likwidacji szkody oznacza zazwyczaj dla klientów polskich firm ubezpieczeniowych konieczność dopełnienia wielu formalności. Chcieliśmy temu zaradzić i dlatego wprowadzamy do oferty innowacyjny serwis w ramach nowego ubezpieczenia AC Generali. Do absolutnego minimum ograniczyliśmy niezbędne procedury, zapewniając naszym Klientom wypłatę odszkodowania w formie karty płatniczej, którą wręczamy już w trakcie spotkania z rzeczoznawcą i zasilamy środkami w ciągu 48 godzin od momentu oględzin samochodu" – mówi Michał Gomowski, Członek Zarządu Generali odpowiedzialny za obszar ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych. </p>
<p class="rgh"><strong>Źródło: Generali</strong></p>