Aktywna kontrola zawieszenia: hydrauliczny układ amortyzacji stosowany w samochodach marki Mercedes-Benz, którego zadaniem poza tłumieniem drgań jest także kompensowaniu ruchów nadwozia względem drogi, a także jego wysokości, zależnie od obciążenia. Działa podobnie jak układ hydropneumatyczny, choć czynnikiem roboczym nie jest w nim gaz.
Active Body Control wykorzystuje układ hydrauliczny łączący olej amortyzatorów w jeden obieg oraz sterowanie przepływem oleju roboczego pomiędzy tymi elementami. Olej hydrauliczny w układzie znajduje się pod bardzo wysokim ciśnieniem, co sprawia, że potrafi w ułamku sekundy przepłynąć z jednego do drugiego obszaru zawieszenia. Służy to do ustawienia właściwego, stałego prześwitu samochodu zależnie od obciążenia dynamicznego, a także poziomowania nadwozia auta zarówno w osi poprzecznej (podczas pokonywania łuku) jak i osi wzdłużnej (podczas hamowania lub przyspieszania).
Poza w pełni automatycznym działaniem, kierowca może mieć wpływ na pracę układu ABC. Sterowanie odbywa się za pomocą przycisku w kabinie, którym można zmienić prześwit pojazdu lub wybrać jedną z zadanych charakterystyk tłumienia amortyzatorów (sztywniejsza lub bardziej miękka).