Szukaj

Informacje o Mitsubishi Space Wagon II 2.0 GLXi 133KM 98kW 1992-1998

Lata produkcji: 1992 – 1998
Segment: VANy
Produkowany od 1992 do 1998 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 133 KM (98 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 176 Nm przy 4750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Jacek
Mitsubishi Space Wagon II
Minivan 2.0 GLXi 133KM 98kW
Wagona kupilem rok temu ale wczesniej jedzilem kumpla Space Runnerem i mozna powiedziec zakochalem sie. Jak na te lata i rok produkcji(auto chyba przewyzszalo wykonaniem swoich rowiesnikow z tamtych lat) jest idealne. Duzo miejsca. Wkladam 2metrowy dwuosobowy materac i spimy wygodniej niz w namiocie + pies. Wozilem tym autem 3m deski na dzialke (klapa sie nie domyka ale mozna snurkiem dowiazac na styk. Auto nie do za-jechania jesli dba sie o pozim oleju (bo lubi pic olej). Resory czy tam amortyzatory dosc twarde i jednak odczuwa sie to na slabych ulicach. Prostota i delikatnosc w prowadzeniu. Przesiadlem sie z Opla i Lady Nivy to nie moglem wyczuc kierownicy. Generalnie zaluje tylko, ze nie kupilem wersji 4x4 ale o takie w dobrym stanie juz ciezko - inaczej nie zamienilbym tego samochodu na zaden inny. Jednak japonska technika w tym czasie to bylo cos. Bez zastanowienia kupilybym jeszcze jeden taki ale 4x4. Fajnie byloby podniesc lift w takim samochodzie o pare centymetrow. Idealne na wypady na spontana. Nie wie jak 3 generacja - slyszalem, ze juz nie taka udana jak 2 ale za te kase (3.500 zl) i na te lata samochod bomba. Laski go nie lubia, bo mowia, ze brzydki :) ale pod remize nim nie jezdze. Jedna uwaga: podobno psuja sie latwo aparaty zaplonowe wiec ja na wszelki wypadek kupilem sobie dodatkowy (120zl - uzywany) . Warto go mniec pod reka. Wymiana prosta. Wystarczy zestaw kluczy.
4,5
~piocek
Mitsubishi Space Wagon II
Minivan 2.0 GLXi 133KM 98kW
Jeden z lepszych samochodów. Wybrałem II zamiast III bo było lepsze wyposażenie, ale w 2015 to już gorzej wygląda. Tu i ówdzie rdza i trzeba poprawki lakiernicze robić ale całość rewelka. BEZAWARYJNY, nawet jak coś zawiedzie to do domu dojedziesz. Przewody hamulcowe stalowe i przydałoby się wymienić (korozja) na miedziane ale to żaden koszt i można zrobić u "kowala". jechałem ponad 130tyś (220-353tyś) i tylko paliwo i olej, (no wiadomo klocki szczęki paski itp) końcówki wachaczy 42zł, końcówki drążków 38zł, rozrząd 320zł (2x pasek + 3x napinacz pompy nie wymieniamy jest na zewnętrznym pasku)Uwaga przy wymianie na znaki zwłaszcza wałka pompy olejowej polecam forum "mitsubishi eclipse". Samochód wyrywny niby 133 KM ale kręci do 8 tyś. i prawie nie ma rywala w swojej klasie
3,4
~rwr
Mitsubishi Space Wagon II
Minivan 2.0 GLXi 133KM 98kW
Byłem bardzo zadowolny z tego samochodu. Nie raz obyłem nim długie rodzinne wakacje w Europie. Jest bardzo pakowny, nawet w przypadku przewozu 7 osób. Tuż po zakupie wykonałem kilka napraw silnika i zawieszenia i to mu wystarczyło, potem już się w ogóle nie psuł. Dociągnąłem nim do 220 tys km. Wtedy padła automatyczna skrzynia biegów -wcześniej nie była w ogóle serwisowana. Naprawa skrzyni już się nie opłacała, auto poszło na złom. Myśle że inne podzespoły (silnik, zawieszenie) spoknie wytrzymały by do 300 tys. km) a nawet więcej. Jako wycieczkowóz auto sprawdziło sie znakomicie. Gorzej z jazdą po mieście: dużo pali (w zimie do 12 l benzyny), mało zwrotny i ociężały.
Mitsubishi Space Wagon II