Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 i 16V 114KM 84kW 2000-2004

Lata produkcji: 2000 – 2004
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mitsubishi Pajero to produkowany od 1982 r. samochód terenowy (segment I). Model okazał się rynkowym sukcesem Mitsubishi – na całym świecie znalazł już prawie 3 mln nabywców. Pierwowzorem koncepcyjnym Pajero był prototyp PX33. Pierwsza generacja Mitsubishi Pajero wzorowana była na prototypach z roku 1973 oraz 1978 o tej samej nazwie. Słowo Pajero pochodzi od łacińskiej nazwy dzikiego Kota Pampa z Ameryki Południowej. Model, w krajach, w których mówi się w języku hiszpańskim, oferowany jest jako Montero, ponieważ słowo „pajero” w tym języku jest slangowym epitetem („idiota” lub „onanista”).
czytaj więcej
Powagosław
Pajero to żywa legenda wśród aut terenowych. Prestiż modelu zbudowały niezliczone zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata. Cywilny model tylko wygląda jak wyczynowy, ale i tak nie zawodzi. ~Powagosław
Luzacjusz
Ostatnie Pajero wygląda jak Range Rover z wyszlifowanymi kantami. Szkoda, że projektanci zapomnieli wyszlifować topornego designu wnętrza. Szkoda, ale ja i tak kupuję tę toporność. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2004 roku
Pojemność skokowa 1834 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 114 KM (84 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,5
~Wiesiek
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Auto proste i dobre.Kto lubi teren ma w nim przyjaciela.Kto szuka ideału proszę kupić wóz za 300.000 euro.Nie jest to "terenówka do teatru" jak Honda CRV lub Toyota RAV4.Sam wygląd mówi że jest to auto sportowo-terenowe i tak się też zachowuje.Wielkim nieporozumieniem jest kupienie Pinina aby zadziwić sąsiadów czy kolegów z pracy.Ci co szukają pełnego komfortu nigdy nie będą jeżdzić przecież w teren. NAJWAŻNIEJSZĄ jednak sprawą jest to że w Pininie jesteś Ty i wóz!!!Tu sprawdzasz co potrafi on i Ty-jak oceniasz sytuację i jak z niej wyjdziesz.Komputery,kamery,czujniki deszczu-może jeszcze automatyczny pilot!!! Pinin zadziwił mnie swoimi możliwościami w terenie i będę go za to bronił.Pozostaje pytanie kupujemy go dla siebie czy....?Zgadzam się z opinią że nie jest to auto w dalekie trasy i optymalne dla 2 osób.
4,7
~Wiech
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Auto bardzo wdzięczne w codziennej eksploatacji w mieście i poza nim. Spalanie w przypadku LPG na przyzwoitym poziomie 10-11 l , Stały napęd na cztery koła prosty w użytkowaniu i wdzięczny w każdych warunkach pogodowych.
4,3
~Edwin
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
wszystko super, tylko buda słaba... Jak się kupi, trzeba monitorować podwozie non stop, i zabezpieczać na bieżąco, bo autko super, bardzo uniwersalne i po mieście i daje radę w terenie (nie ekstremalnym oczywiście)
Średnie spalanie dla Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 i 16V 114KM 84kW 2000-2004
10,2
l/100 km
10,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,2
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Trudno zejść poniżej 9 litrów/100 km. Przy dalszym przejeździe z prędkościami do 70 km/h można zejść do 8.5l. Generalnie dla mnie jazda z prędkością ponad 85 km/h do komfortowych nie należy, bardzo przyjemnie podrużuje się za to miejskimi 50km/h. Spalanie w terenie nieznacznie rośnie - mieści się w granicach 10-12l (ale mam na myśli normalne terenowe użytkowanie, w trudnym terenie z błotem po osie, koleinami po zrywce drewna, śnieg po zderzak a nie rajdy).
10,9
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Auto fajne praktycznie bez awaryjne co jest ogromnym plusem porawdzi sie spoko fajny zwinny maly jepek stale 4x4 daja rade w kazdych warunkach jedyny minus to spalanie tego auta troche duzo jak na takie auto no ale co mozna sie spodziwac jak nie da sie wylaczyc napedow a to potrzebuje troche sily by jechac i napedzic 4kola ogolnie to wole jednak czesciej jezdzic do cpn i tankowac niz oddawac co miesiac auto do warsztatu i naprawiac bo w ciagu roku to drozej wychodzi 80% niz tankowanie Miska
10,5
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Zanim zainstalowałem gazownie przyjechałem nim z Dortmundu do Słupska. Do granicy non stop 120-140 + klima i spalił mi 8,3 benzyny. Sprawdzałem 2 razy podczas tankowania. Teraz robie nim ok 2700 km /m-c,z czego ok 1500 trasa, reszta las i korki w Słupsku. Pali stale podobnie-ok 11,5, jak jeżdze tylko po szosach to wystarczy 10,5-10,7.Na zbiorniku robie ok 430 km
Mitsubishi Pajero Pinin