Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero II Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW 1994-2000

Lata produkcji: 1994 – 2000
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mitsubishi Pajero to produkowany od 1982 r. samochód terenowy (segment I). Model okazał się rynkowym sukcesem Mitsubishi – na całym świecie znalazł już prawie 3 mln nabywców. Pierwowzorem koncepcyjnym Pajero był prototyp PX33. Pierwsza generacja Mitsubishi Pajero wzorowana była na prototypach z roku 1973 oraz 1978 o tej samej nazwie. Słowo Pajero pochodzi od łacińskiej nazwy dzikiego Kota Pampa z Ameryki Południowej. Model, w krajach, w których mówi się w języku hiszpańskim, oferowany jest jako Montero, ponieważ słowo „pajero” w tym języku jest slangowym epitetem („idiota” lub „onanista”).
czytaj więcej
Powagosław
Pajero to żywa legenda wśród aut terenowych. Prestiż modelu zbudowały niezliczone zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata. Cywilny model tylko wygląda jak wyczynowy, ale i tak nie zawodzi. ~Powagosław
Luzacjusz
Ostatnie Pajero wygląda jak Range Rover z wyszlifowanymi kantami. Szkoda, że projektanci zapomnieli wyszlifować topornego designu wnętrza. Szkoda, ale ja i tak kupuję tę toporność. ~Luzacjusz
Produkowany od 1994 do 2000 roku
Pojemność skokowa 2835 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 292 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 21,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 95 x 100 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Średnie spalanie dla Mitsubishi Pajero II Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW 1994-2000
11,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,8
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Super auto. Nie jest to demon szybkości ani bulwarówka. Automat 4 biegi. 125KM. Nie da się tym ścigać ale wygoda jazdy jest super. Na autostradzie 130 OK, 140 da się, wyżej nie bardzo. Przestrzenny, przemyślany. Wcale nie taki wielki jeśli chodzi o parkowanie ale owszem promień skrętu duży. W terenie do jazdy nie rajdowej a użytkowego 4x4 OK. Standardowy prześwit wystarczy. Płyty ochronne podwozia są. Dwie blokady są. Miejsce na nieco większe opony jest. Spalanie generalnie po kilkunastu tyś km stałe na poziomie 13,5. Być może mógłbym spojrzeć na wtryskiwacze bo powinien być o litr mniej. Bak 92l co przy cenie paliwa na dziś jest lekko przerażające przy dystrybutorze. Auto polecam. Jedyna wada to spalanie, nie jest to 5/100 i nie będzie nawet blisko. Polecam.
13,0
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
dla mnie spalanie 12,5 to super auto radzi sobie nie zle ale strasznie narzekacie ze Duzo pala mialem patrola G 260 3,3TD dlugiego kola 15R 325/65 po przerobkach 2300 kg spalanie w terenie mozna bylo liczyc w Mtg trasa 12L to sa auta co maja Gryść glebe.Pozdrawiam
9,4
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Tu też nie ma tragedii biorąc pod uwagę kiedy projektowali ten silnik i to że napędza auto terenowe a nie golfa czy astrę. na trasie 8-9 l/100 km, w mieście ok 11 l/100 km. w cyklu mieszanym ok 10 l/100 km.
Mitsubishi Pajero II Standard