Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero II Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW 1991-1999

Lata produkcji: 1991 – 1999
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mitsubishi Pajero to produkowany od 1982 r. samochód terenowy (segment I). Model okazał się rynkowym sukcesem Mitsubishi – na całym świecie znalazł już prawie 3 mln nabywców. Pierwowzorem koncepcyjnym Pajero był prototyp PX33. Pierwsza generacja Mitsubishi Pajero wzorowana była na prototypach z roku 1973 oraz 1978 o tej samej nazwie. Słowo Pajero pochodzi od łacińskiej nazwy dzikiego Kota Pampa z Ameryki Południowej. Model, w krajach, w których mówi się w języku hiszpańskim, oferowany jest jako Montero, ponieważ słowo „pajero” w tym języku jest slangowym epitetem („idiota” lub „onanista”).
czytaj więcej
Powagosław
Pajero to żywa legenda wśród aut terenowych. Prestiż modelu zbudowały niezliczone zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata. Cywilny model tylko wygląda jak wyczynowy, ale i tak nie zawodzi. ~Powagosław
Luzacjusz
Ostatnie Pajero wygląda jak Range Rover z wyszlifowanymi kantami. Szkoda, że projektanci zapomnieli wyszlifować topornego designu wnętrza. Szkoda, ale ja i tak kupuję tę toporność. ~Luzacjusz
Produkowany od 1991 do 1999 roku
Pojemność skokowa 2477 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 99 KM (73 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 21,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 91,1 x 95 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Kuba
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Pajero 2 to takie auto na pograniczu 2 kategorii: całkiem solidny i dzielny samochód terenowy a jednocześnie doskonale prowadzi się po asfalcie. Żaden inny samochód 4x4 którym jeździłem(a było tego trochę) nie łączy tak dobrze tych dwóch mocno przeciwstawnych zalet. Do terenowych wycieczek(bez topienia samochdu po klamki w błocie) Pajero 2 jest wyborem bardzo rozsądnym. Oczywiście są samochody które radzą sobie w terenie lepiej(Patrol, Mercedes G, czy Toyota Land Cruiser serii J7) ale z kolei dożo gorzej jeździ się nimi po asfalcie.
3,8
~loocyfer@wp.pl
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Bardzo duza przyjemność z jazdy po terenie - szczególnie błocie .Auto wjedzie chyba wszedzie .Nie wykorzystuje nawet połowy jego mozliwosci. Jako weterynarz "wiejski" dzieki mojemu Pajero dostane sie do kazdego klienta niezaleznie od tego w jakiej pypiduwie mieszka. Kiedys chlopi wyjezdzali po mnie traktorem a osobowke zostawialem na asfalcie.Teraz dojade wszedzie gdzie chce . Oczywiscie osczedzam auto bo czesci niezbyt tanie Chwała za zamienniki 30 % ceny czesci japonskiejDobrze wspominam mój wypad na dawny cross motorowy - super było - przekoziolkuje na dach czy nie ? Czy nuie przesadzam ? Czy tu podjade ? Jak teraz zjade ? Co ja robie ? Przesadzam ? Jednak udalo sie nie rozbic auta i pokonac wszelkie wertepy :) Alez sie rozpisalem . Podoba mi sie ta ankieta .Sam zskorzystalem z opinii innych uzytkownikow pajero .
4,9
~kuń
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Świetny samochód. Auto zaprojektowane żeby jeździć, a nie psuć się i nabijać kabzy serwisom. Tania w eksplatacji terenówka, serwis i ceny części przy obecnych cenach to groszowa sprawa. Jednak masa i prześwit (wysoki środek ciężkości) powodują, że nie jest to auto dla \"baby\". Warto zachować na początku respekt.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Pajero II Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW 1991-1999
10,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,8
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Ceny części nowych w ASO są wysokie - na szczęście wszystko da się kupić w normalnych sklepach lub jako używkę. Ceny części są na poziomie innych samochodów tej klasy - bardzo dużo części można kupić jako zamienniki niezłej jakości. Samochód nie ma praktycznie żadnych elektronicznych wynalazków - przeglądy i naprawy więc są dosyć tanie i nie trzeba szukać żadnych specjalistów. Wystarczy myślący mechanik - najlepiej taki co naprawia prawdziwe samochody a nie jakieś plastikowe wydumki dla "bananowej młodzieży" :D
16,3
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Auto na SIMEXACH 32 cale NIGDY nie zeszło poniżej 15 litrów. Jadąc stałą prędkością 80km/h uzyskałem wynik właśnie 15 litrów. W cyklu miejskim zawsze 18l/100km. Zimą potrafi pobrać nawet 20 litrów. Rozmiar opon+spore obciążenie auto przerobione w teren) robią swoje i napędzają koszty. Silnik bardzo żywotny. Przy mrozach -20 stopni zapala bez zająknięcia.
16,3
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Auto na SIMEXACH 32 cale NIGDY nie zeszło poniżej 15 litrów. Jadąc stałą prędkością 80km/h uzyskałem wynik właśnie 15 litrów. W cyklu miejskim zawsze 18l/100km. Zimą potrafi pobrać nawet 20 litrów. Rozmiar opon+spore obciążenie auto przerobione w teren) robią swoje i napędzają koszty. Silnik bardzo żywotny. Przy mrozach -20 stopni zapala bez zająknięcia.
Mitsubishi Pajero II Standard