Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero II Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW 1990-1999

Lata produkcji: 1990 – 1999
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mitsubishi Pajero to produkowany od 1982 r. samochód terenowy (segment I). Model okazał się rynkowym sukcesem Mitsubishi – na całym świecie znalazł już prawie 3 mln nabywców. Pierwowzorem koncepcyjnym Pajero był prototyp PX33. Pierwsza generacja Mitsubishi Pajero wzorowana była na prototypach z roku 1973 oraz 1978 o tej samej nazwie. Słowo Pajero pochodzi od łacińskiej nazwy dzikiego Kota Pampa z Ameryki Południowej. Model, w krajach, w których mówi się w języku hiszpańskim, oferowany jest jako Montero, ponieważ słowo „pajero” w tym języku jest slangowym epitetem („idiota” lub „onanista”).
czytaj więcej
Powagosław
Pajero to żywa legenda wśród aut terenowych. Prestiż modelu zbudowały niezliczone zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata. Cywilny model tylko wygląda jak wyczynowy, ale i tak nie zawodzi. ~Powagosław
Luzacjusz
Ostatnie Pajero wygląda jak Range Rover z wyszlifowanymi kantami. Szkoda, że projektanci zapomnieli wyszlifować topornego designu wnętrza. Szkoda, ale ja i tak kupuję tę toporność. ~Luzacjusz
Produkowany od 1990 do 1999 roku
Pojemność skokowa 2972 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 236 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 91,1 x 76 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Mitsubishi Pajero II Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW 1990-1999
13,9
l/100 km
17,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,1
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Wersja modelu shogun - anglia automatyczna skrzynia biegów wersja wyposazenia GLS bez klimy blokada tylnego dyferencjalu 3 dzwiowe nadwozie kola 31cali spalanie na trasie 10l tak do 100km/h powyzej juz ciagnie duuzo wiecej , mieszany 22 z kawalkami pola lasow itp miasto bardzo ciasne angielskie 19l nie ma tragedii jak na taki typ samochodu zaskoczony jestem komfortem i prowadzeniem naprawde niezly typ mysle o zmianie na pajero sport challenger 3.5 lub 3.0 z gazem podobno niezle auto wyprawowe
13,7
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Skrzynia automatyczna. Wiecej pali przy na stale zapietym 4x4 - ok. 16 w jezdzie miejskiej po Krakowie. Z samym tyłem 14. Najlepiej, bo ok. 9 wyszło na jeździe na tempomacie ustawionym na 2200 na europejskich autostradach. W sumie można liczyć srednie 14 bez względu na dynamikę jazdy. Na jednym tankowaniu przy ok. 450-500 km. zapala się rezerwa. Jednak tu nie o oszczędność biega lecz o przyjemność z jazdy i z zapasem mocy pod stopą. A ta muzyka silnika V6 ....
12,8
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Jeśli chodzi o ekonomikę to... :) To terenówka, rekordów spalania nie pobijemy, chyba że te maxymalne :) Prawda jest taka że nie żal tych wlanych litrów bo auto jedzie jak złoto, i to po wszystkim. Przez ostatnie półtora roku zrobiłem ponad 70tyś. km autem które jest dziś pełnoletnie. Nie robiłem w nim nic prócz wymiany płynów i olei. Nie zawiódł mnie. Nigdy.
Mitsubishi Pajero II Standard