Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero I Standard

Lata produkcji: 1988 – 1991
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mitsubishi Pajero to produkowany od 1982 r. samochód terenowy (segment I). Model okazał się rynkowym sukcesem Mitsubishi – na całym świecie znalazł już prawie 3 mln nabywców. Pierwowzorem koncepcyjnym Pajero był prototyp PX33. Pierwsza generacja Mitsubishi Pajero wzorowana była na prototypach z roku 1973 oraz 1978 o tej samej nazwie. Słowo Pajero pochodzi od łacińskiej nazwy dzikiego Kota Pampa z Ameryki Południowej. Model, w krajach, w których mówi się w języku hiszpańskim, oferowany jest jako Montero, ponieważ słowo „pajero” w tym języku jest slangowym epitetem („idiota” lub „onanista”).
czytaj więcej
Powagosław
Pajero to żywa legenda wśród aut terenowych. Prestiż modelu zbudowały niezliczone zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata. Cywilny model tylko wygląda jak wyczynowy, ale i tak nie zawodzi. ~Powagosław
Luzacjusz
Ostatnie Pajero wygląda jak Range Rover z wyszlifowanymi kantami. Szkoda, że projektanci zapomnieli wyszlifować topornego designu wnętrza. Szkoda, ale ja i tak kupuję tę toporność. ~Luzacjusz

Mitsubishi Pajero I Standard – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Długość 3960 mm
Szerokość 1680 mm
Wysokość 1835 mm
Rozstaw osi 2350 mm
Rozstaw kół - przód 1400 mm
Rozstaw kół - tył 1415 mm
Prześwit 195 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1005 mm
Długość siedziska przedniego 480 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 970 mm
Długość siedziska tylnego 410 mm
Całkowita szerokość wnętrza kabiny 1450 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny 1145 mm
Wysokość progu załadowczego 690 mm
Drzwi tylne - szerokość 1015 mm
Drzwi tylne - wysokość 950 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Całokształt + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Jacek Szadkowski (szadkowski@o2.pl)
Mitsubishi Pajero I
Standard 2.5 TD (L044G,L049G) 87KM 64kW
Jeżeli mieszkasz poza miastem, dodatkowo w górach albo w oodali od odśnieżanych traktów - to jest auto dla Ciebie. Pół metra śniegu, błoto czy kamienie, ono pójdzie. Jest stosunkowo lekkie, więc nie grzęźnie. Jeżeli szukasz auta w teren na przeprawy, kup coś, co ma blokady mostów (Disco, Patrol) albo coś lżejszego (Samuraj). Jeżeli szukasz auta na wyprawy, omijaj Pajero z daleka. Kup Patrola, Discovery. Jeżeli szukasz auta do jeżdzenia na codzień i na "okresowe" wypady w las, kup sobie Pajero jako drugie auto. I tylko tak to ma sens.
4,3
~maniek
Mitsubishi Pajero I
Standard 2.5 TD (L044G,L049G) 95KM 70kW
Moj egzemplarz w pełni spełnia oczekiwania biorąc pod uwagę jego wiek i przebieg. Większość "zwykłych" aut w tych warunkach i przy takim traktowaniu już dawno by się rozpadła. Nie unikam terenu w tym przepraw przez odcinki rajdów off-roadowych, auto lubi jeździć w terenie i tam w pełni można docenić jego właściwości. Brak jedynie dyfer-locka. Warto podnieść go trochę- tył podniósł mi kowal klepiąc płaskie resory na lekkie paraboliki /4 cm/. Przód też chyba można podnieść obrotem na mocowaniu drążków skrętnych. Nie należy jednak przesadzać bo środek ciężkości idzie w górę i auto robi się "bujane". Super objętość bagażowa- jechały już 4 osoby, bagaż i 4 rowery w środku. Dobrą rzeczą jest obecność międzyosiowego dyfera- spokojnie można jeździć 4x4 na asfalcie co bardzo przydaje się w zimie /w Patrolu niestety nie można/.
4,1
~mateusz
Mitsubishi Pajero I
Standard 2.5 TD (L044G,L049G) 95KM 70kW
samochod dla kogos, kto wie, ze chce wlasnie pajero, i z pewnoscia sie nie zawiedzie!
Mitsubishi Pajero I Standard