Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero Sport I 2.5 TDI 116KM 85kW 2002-2008

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 1996-2008. Samochód spokrewniony był z Mitsubishi Pajero, dzielił z nim część elementów technicznych. Jednak nie do końca oznaczał jego sportową odmianę – od początku był odrębnym modelem stworzonym z racji przeobrażenia bazowego Pajero w bardziej luksusowego SUV-a. Pajero Sport miał być autem o typowo terenowych właściwościach. W 2000 roku przeszedł facelifting. Na innych rynkach oferowany jako Montero Sport (w krajach hiszpańskojęzycznych), Nativa (część Ameryki Łacińskiej i Bliski Wschód), Shogun Sport (Wielka Brytania) i G-Wagon (Tajlandia).
czytaj więcej
Powagosław
Wszystko to, czego oczekujesz od auta terenowego, w ciekawym opakowaniu, za przyzwoitą cenę. Swoją drogą, trzeba się zastanowić, czemu akurat Polskę wybrano jako kraj europejskiego debiutu Pajero Sport. Czy to ukryta aluzja do stanu naszych dróg? ~Powagosław
Luzacjusz
Zabawne, bo to jest właśnie prawdziwe, rdzenne Pajero. Proponuję zmianę nazewnictwa. Pajero Sport powinno się nazywać Pajero, po prostu, a Pajero – Pajero Szpan. ~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2008 roku
Pojemność skokowa 2477 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 116 KM (85 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 2000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 21,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 91,1 x 95 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mitsubishi Pajero Sport I