Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander III SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW 2012-2014

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w 2012 r. Stylistycznym pierwowzorem Outlandera III był prototyp noszący nazwę PX-MiEV II. Trzecia generacja tego SUV-a jest także pierwszym modelem w katalogu japońskiego producenta, który odcina się od filozofii stylistycznej „jet fighter” i inicjuje nowy język designerski marki. Samochód powstał na zmodernizowanej platformie podłogowej swego poprzednika – Mitsubishi GS platform. Dostępny jest także w wersji z napędem hybrydowym Plug-in Hybrid EV, stając się pierwszym SUV-em na świecie z technologią hybrydową typu plug-in.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 147 KM (108 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 199 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje System wtrysku typu ECI-MULTI
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Widoczność

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,1
~Stanisław
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
To już drugi Outlander 3 generacji. Pierwszy był z silnikiem diesla 2.2 i byłem z niego mega zadowolony. Obecnie 2.0 benzyna i daję Ogromny minus dla automata cvt. Myślę o powrocie do 2.2 diesel ponieważ tamten występuje z manualem . Niestety benzyniaki z napędem na 4 kopyta występują tylko z automatem , który wyje i nie jedzie ! Aktualny przebieg 150tyś km i zero awarii. Natomiast jest ich dużo z uszkodzonymi skrzyniami, więc lampka z tyłu głowy mi się świeci czy będzie dalej bezawaryjnie. Jak dla mnie kupowanie wielkiego suva z napędem na jedną ośkę jest bez sensu ! Podsumowując świetny samochód i uwaga będzie kontrowersyjnie bo wszyscy teraz po dieslach jadą ! Ale gdybym kupował od zaraz drugiego , to tylko z dieslem 2.2 did pod maską !
4,9
~Martini
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
Super stosunek jakości do ceny. Jedynym mankamentem jest niezbyt ekonomiczny silnik :) przy normalnej jeździe w dłuższych trasach (miasto-autostrada-drogi lokalne-miast) pali min 10l. Oczywiście jak chcemy się ciągnąć przepisowymi prędkościami to można zejść do 8l ale bez autostrad, tam przy 140km/h ciagnie min 11/100 każde 10km wiecej to 1l min wiecej :) Poza tym mankamentów brak, skrzynia CVT pracuje super, widoczność ekstra, wielkość i wygoda w środku ok, deska niezbyt bogata ale ja akurat to lubie i jedno szczescie kierownica nie zawiera mnóstwa przycisków jak to ma miejsce np w pugoeto 508 gdzie jak wsiadam to mamy chyba z 8 przycisków wkoło kierownicy (crazy :))
4,9
~Jakub
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
Auto bardzo dobrze wyposażone, świetny stosunek jakość/cena. Nie jest to demon prędkości, ale jakoś daje radę. Brakuje szóstego biegu na autostradzie. Jak na SUV-a pewnie się prowadzi. Autko ma wygodne zawieszenie. Wykończenie w środku na dobrym poziomie jak na Japończyka. Bardzo dobre audio. Mimo jego niewielu wad jestem z niego zadowolony.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander III SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW 2012-2014
9,4
l/100 km
11,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,8
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
Nie jest to demon mocy, ale też nie auto dla emeryta. Przy umiarkowanie oszczędnej jeździe po autostradzie (Niemcy, Holandia, Belgia) z prędkością 130-140 km/h spalił 11 litrów gazu. Uważam, że jak na relatywnie spory samochód, przy włączonym napędzie 4x4 to całkiem przyzwoity wynik. A przy cenie gazu w Belgii (0,46 euro/litr), to wręcz rewelacja. Jazda tańsza niż w Polsce. Przy włączonym tempomacie i prędkości 165 km/h spalanie rośnie drastycznie (18,5 l/100 km). Jadąc bez większego przyspieszania, ze stałą prędkością 90 km/h można zejść poniżej 9 litrów, ale to nie na moje nerwy. Miasto - w korkach, krótkie odcinki średnio 15 litrów.
9,7
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
Spalanie wygląda mniej więcej tak, na przestrzeni przejachanych ok 18 tys km. 1) autostrada - 140 km/h - min 11 litrów/100km + 1l na każde 10km/h wiecej 2) drogi lokalne (czyli teoretycznie 90km/h) - jeśli jeździmy do 100km/h i bez zbytniego wyprzedzania to mozna zejść poniżej 9l/100 jeśli jednak jeździmy nie jak niemiecki emeryt to 10l/100 jest niewyjęte 3) miasto korki (wrocław) - tu ok 10,5l/100 z przedmieści do centrum im dłuższa trasa tym lepiej oczywiście bo pierwsze 2-3km wychodzą najmniej ekonomicznie
8,6
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
Mam wersję z USA czyli silnik 2.4 skrzynia automatyczna CVT i napęd przedni ale tu nie mogę wybrać takiej wersji, auto rewelacyjnie ekonomiczne na dystansie 100km bocznymi drogami po Słowacji da się zejść poniżej 7 litrów na autostradzie średnio koło 9 jak na 7-osobowego suva to rewelacja.
Mitsubishi Outlander III SUV