Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW 2014-2016

Lata produkcji: 2014 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w 2012 r. Stylistycznym pierwowzorem Outlandera III był prototyp noszący nazwę PX-MiEV II. Trzecia generacja tego SUV-a jest także pierwszym modelem w katalogu japońskiego producenta, który odcina się od filozofii stylistycznej „jet fighter” i inicjuje nowy język designerski marki. Samochód powstał na zmodernizowanej platformie podłogowej swego poprzednika – Mitsubishi GS platform. Dostępny jest także w wersji z napędem hybrydowym Plug-in Hybrid EV, stając się pierwszym SUV-em na świecie z technologią hybrydową typu plug-in.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2016 roku
Pojemność skokowa 2268 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 96 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,5
~Radek
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Plusy: + dobra widoczność + przestronne wnętrze + prosta stylistyka (mi akurat odpowiada) + niewyżyłowany silnik ( w dobie dzisiejszej optymalizacji przestrzeni pod maską i stosowania wielu turbosprężarek to ewenement) Minusy: - wyciszenie - jakość materiałów (bardzo niskiej jakości plastiki) - dłuższa jazda jest mocno odczuwalna (niedokońca ergonomiczne fotele + plus bardzo niewygodne podparcie dla lewego łokcia) - mało schowków przy tak dużej przestrzeni - fatalna praca automatycznej skrzyni biegów (porównuje do aut z grupy vw - skoda superb, kodiaq, vw touran) - głośny przy wysokich obrotach - mało dynamiczny silnik - wysokie spalanie (tutaj znowu w porównaniu do grupy vw - Kodiaq - stosunek jakość cena (oczywiście jego wysoka cena wynika w znacznej mierze z podatków wynikających z zamontowania silnika 2.2) - o zawieszeniu najlepiej świadczy fakt, ze boje się o moją Żonę kiedy jeździ nim sama, zakrety mniejsze czy większe wiążą się z turbulencjami wewnątrz kabiny Mam niezwykle mieszane uczucia, lubię nim jeździć, ale jego plusy stają się jednocześnie minusami - nie poleciłbym kumplowi, ale też bym nie odradził - trochę jak z dziewczyną - może nie jest bardzo ładna - ale ostatecznie lepsze to niż samotne wieczory.
4,4
~jan
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Auto, które ciężko jednym zdaniem opisać. Ma dyskusyjny wygląd i mało finezyjne wnętrze. Jest jednak niezawodne, pojemne (rewelacyjny zakres regulacji kanapy drugiego rzędu siedzień), ma chyba najlepszy (poza Subaru) napęd 4x4 w swojej klasie i cenie - działa nawet przy prędkościach autostradowych, co przydatne jest zimą/w deszcz. Jest też oszczędne i sprawia wrażenie bezpiecznego - FCM (system unikania kolizji) już kilka razy uratował mnie przed kolizją. Jest autem cichym (podobno przed I liftingiem tak nie było). Minusy są mało istotne, ale są - pomimo, że mam najwyższą wersję, brak jest regulacji odcinka lędźwiowego (same fotele są jednak wygodne)
3,4
~Rozczarowany
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Podoba mi sie prostota formy wewnątrz i na zewnątrz. Jednak kolejne już lifty rok po roku świadczą , ze coś jest nie tak. Konstruktorzy wycofują sie rakiem ze swej koncepcji. Mój model, ten po pierwszym facelifingu, uważam za optymalny, dodali nadkola , zmienili gril, felgi jest ok. Teraz idą w obrzydliwą, typowo japońska stylistykę hondy, toyoty. Nie podobała mi sie tez poprzednia wersja outlandera I, właśnie z powyższych powodów. Niestety, jestem zwolennikiem prostych form, ale nie prostactwa. Jestem zszokowany na jak niskim poziomie jest technologia Mitsubishi. Przecież to auto made in Japan a oni są już chyba w XXII w. Pociecha może taka , ze im prostsze tym mniej do psucia tylko czemu takie drogie. Można powiedzieć widziały gały co brały. Cóż, zazwyczaj dopiero po ślubie dowiadujemy sie wszystkiego (a na pewno więcej).
Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting