Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW 2014-2016

Lata produkcji: 2014 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w 2012 r. Stylistycznym pierwowzorem Outlandera III był prototyp noszący nazwę PX-MiEV II. Trzecia generacja tego SUV-a jest także pierwszym modelem w katalogu japońskiego producenta, który odcina się od filozofii stylistycznej „jet fighter” i inicjuje nowy język designerski marki. Samochód powstał na zmodernizowanej platformie podłogowej swego poprzednika – Mitsubishi GS platform. Dostępny jest także w wersji z napędem hybrydowym Plug-in Hybrid EV, stając się pierwszym SUV-em na świecie z technologią hybrydową typu plug-in.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 195 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW 2014-2016
9,2
l/100 km
9,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
2.0 MIVEC, skrzynia manualna, 2WD. Pali zadziwiająco mało jak na taką szafę na kółkach - w mieście (Wawa) od 8 do 10l/100km w zależności od korków. W trasie - średnia z ostatnich tankowań to ok. 8l/100km (50% - ekspresówka 130km/h na tempomacie, 25% - drogi lokalne, 25% miasto). Na autostradzie, przy tempomacie ustawionym na 140km/h spala ok. 9.5-10l/100km. Minimalne spalanie - odcinek ok. 40km, sznur samochodów poruszających się ok. 70-80km/h - 5.8l/100km, jak mały diesel! Nie używam Eco Mode.
8,5
Liczba komentarzy: 1
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
Ze skrzynią CVT auto jeździ dość dobrze, ale w trybie eko rozpędza się powoli i powoduje to mimo wszystko zwiększenie spalania. Mistrzowie od dealera sugerują szybkie przyspieszenie i potem już jazdę za stałą prędkością. Ja odkryłem, że szybkie przejście nawet w jeździe miejskiej powyżej 40 km/h na cruize control pozwala znacznie zmniejszyć spalania. Ale nie zawsze da się to włączyć niestety. Auto dość paliwożerne, choć nie można po nim się spodziewać spalania 5 l/100 km. Na autostradzie żłopie jak duże maszyny typu XC90, w końcu z tej samej grupy wysokich kombi zwanych SUV...
8,3
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
codzienna jazda do pracy po Warszawie w korkach, miesiąc w miesiąc wychodzi 8,8l mierzone z tankowań. lekka noga, zawsze włączony tryb eco, głownie bez klimy. na trasie ok 140-150 km/h trzeba liczyć 10l, rekord na tempomacie 95km/h na autostradzie 5,4l.
Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting