Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w 2012 r. Stylistycznym pierwowzorem Outlandera III był prototyp noszący nazwę PX-MiEV II. Trzecia generacja tego SUV-a jest także pierwszym modelem w katalogu japońskiego producenta, który odcina się od filozofii stylistycznej „jet fighter” i inicjuje nowy język designerski marki. Samochód powstał na zmodernizowanej platformie podłogowej swego poprzednika – Mitsubishi GS platform. Dostępny jest także w wersji z napędem hybrydowym Plug-in Hybrid EV, stając się pierwszym SUV-em na świecie z technologią hybrydową typu plug-in.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 195 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny Auto Stop & Go
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Karoseria

Wybrane oceny

3,5
~Zajc
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Największenie rozczarowanie to ilość miejsca w kabinie. Fotel kierowcy jest za blisko kierownicy nawet maksymalnie odsunięty do tyłu. Do tego waska przestrzeń na nogi. Jest po prostu niewygodnie. Fotele jakies waskie miekkie i bez regulacji podparcia lędziowego. Z tyłu wasko na kanapie, pomiedzy dwoma fotelikami nie ma szans by ktoś usiadł. Przy maksymalnie odsunietym.przednim fotelu dzieci mają mało miejsca na nogi. Bardzo waskie tylne drzwi, cięzko upakować dzieciaki do fotelików. Do tego dziwacznie przesuniety do przodu słupek C ( słupek jest przed oparciem kanapy). Mocowanie gorne pasów na tym słupku sprawia że pasy bardzo zle przytrzymują dziecko w foteliku. Brak regulacji wysokości tychże pasów dopełnia obrazu porażki konstruktorow. Dla mnie to samochód zaprojektowany niedbale, taka japońska Dacia.
4,9
~Jarek7605
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Wersja Intense Plus 2.0 SOHC MIVEC CVT 4wd+ nagłośnienie Rockford Fosgate, pakiet stylizacyjny, przyciemniane tylne szyby. Felgi 18 cali. 7 miejsc. Auto wygląda i jeździ obłędnie i się nie starzeje. Mógłbym ponarzekać na mały kąt otwarcia drzwi, bagnet oleju, miękki lakier trochę szarych plastików w środku stonowanych przez piano black , ale tak niestety w niektórych Japończykach tak jest. W zamian za to mam dynamiczny wygląd, komfort jazdy , olbrzymią przestrzeń dla pasażerów i bagażu, bezawaryjność, napęd 4x4 i niskie spalanie. Cała rodzina uwielbia to auto teściowa też, której dużą pralkę się woziło:)
5,0
~stefpat
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Po przejechaniu pierwszych 5 tyś kilometrów mogę stwierdzić że auto spełniło wszystkie oczekiwania. Jest odpowiednio pojemne zarówno jeżeli chodzi o bagażnik (3 osobowa rodzina na wakacje spakowała się bez problemu) jak i kabinę (osoba średniego wzrostu z tyłu siedzi z nogą założoną na nogę i jeszcze jest luz przy maksymalnie cofniętym do tyłu przednim fotelu). Komfort podróży bardzo wysoki: dobre tłumienie nierówności, dobre wyciszenie, brak jakichkolwiek drgań czy wibracji lub dziwnych odgłosów. Praca silnika i skrzyni biegów znakomita. Moc wystarczająca do sprawnej jazdy.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW 2017-2020
8,6
l/100 km
9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,6
Liczba komentarzy: 1
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Jeżdżę na LPG BRC. Nie szaleję. W mieście zimą ok. 11 l/100 km a w ciepłe majowe dni ok. 9,5. Trasa 4 dorosłe osoby, zapakowany bagażnik, autostrada z prędkością ok. 110-130 km/h ....przejechane 670 km....koszt gazu 150 zł. Nic tylko jeździć. Założyłem bagażnik dachowy i z paclainem spalanie niewiele większe...jest ok, można podróżować. Bardzo denerwuje mnie system start stop i w zasadzie cały czas go wyłączam bo jeżdżąc na LPG nie ma on sensu. A poza tym już dwa razy przez ten system nie mogłem odjechać i o mało nie doszło do tragedii.....dlaczego nie można go wyłączyć na stałe....to pytanie do serwisu.
6,8
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Bardzo oszczędne auto w trasie jak na swój rozmiar, w trasie przy 80-90km/h ok 6,5l/100km, 7.1 przy 110km/h, ok 8-8,5l przy 130-140km/h. W Warszawskich korkach średnio 9l/100km ale na krótkich dystansach przy zimnym silniki 10-11l/100km. Wszystkie pomiary przy wyłączonym start/stop
7,4
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Auto 4x4 + automat, które bardzo mało Pali. Wynik 5,6L/100km osiągnięto przy prędkości 80-90km/h przy użyciu tempomatu. Auto potrafi spalić w terenie zabudowanym od 6,3L do do 7,5L pod warunkiem, że nie przekraczamy 50km/h. Przy 120km/h pali do 8l/100km a przy autostradowym 140km/h średnia dochodzi do 9,9L/100km. Duża bryła i masa robią swoje.
Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2017