Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW 2004-2006

Lata produkcji: 2004 – 2006
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2001 r. ten średniej wielkości SUV (segment I) to jedno z najlepiej sprzedających się aut w gamie japońskiego producenta (wyprodukowano go w liczbie ponad miliona egzemplarzy). Pierwsza generacja modelu była w Kraju Kwitnącej Wiśni sprzedawana pod nazwą Mistubishi Airtrek. Nazwa Outlander zaczęła funkcjonować na wszystkich rynkach dopiero w momencie wprowadzenia drugiej generacji. Mitsubishi Outlander II był już owocem kooperacji z koncernem PSA, stąd jego modelami bliźniaczymi były Peugeot 4007 oraz Citroen C-Crosser. Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2006 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 202 KM (149 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 303 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Bartosz P
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Outlander jest tylko jeden ! Tylko model Turbo Sport 202KM na bazie EVO ! Auto jest nietuzinkowe z charakterem dające sporo frajdy z jazdy , szybki , zwinny , niezawodny. Na drodze porusza się dostojnie a jeżeli trzeba jest w stanie odepchnąć się 4 kołami od asfaltu nie pozostawiając złudzeń i 0-100 zrobić w ok 7.5s. Oj zdziwienie czasami bywa okrutne w momencie gdy inne auto szuka przyczepności a Mitsu odjeżdża ! Samochód idealny na każdą drogę i w terenie też się świetnie zachowuje ze względu na prześwit 20.5cm oraz niewielką wagę 1590kg , śniegi mu nie straszne i do miasta i na trasę co potwierdza vmax 220km/h w instrukcji a pojedzie prawie 230km/h ( 207km/h to błąd w danych technicznych ). Auto nie jest naszpikowane komputerami , monitorkami itd. co jest zaletą wg. mnie. Wnętrze ma wystarczające żeby wyskakiwać na rodzinne eskapady , kokpit jest prosty lecz bardzo przejrzysty i ergonomiczny typowo japoński. Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny rodzinny Crossover obdarzony fantastycznym silnikiem i trakcją z legendarnym stałym napędem 4x4. Niestety brak kontynuacji tego modelu w firmie Mitsubishi , następcy w ociężałych karoseriach nawet nie zbliżają się osiągami i parametrami jezdnymi.
5,0
~Domin32134
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Samochód dziki, surowy, niepowtarzalny. To nie auto dla osób ceniących sobie ciszę i wygodę. Bliżej mu do jego mocniejszego brata (evo, z którego zaczerpnięto jego serce) niż do typowego suwa od którego oczekuje się dobrego wybierania polskich dziur. Samochód bezawaryjny, doskonale znosi gaz, można bez problemu zwiększyć mu moc o kilkadziesiąt koni. Nie ma żadnych systemów które pomogą w opresji, kierowca jest zdany na siebie i swoje umiejętności. Do tego dochodzi napęd na cztery koła w 100% stały, dzięki któremu w zimę (i nie tylko) możemy poczuć się jak kierowcy kultowej rajdówki Tommiego Makinena.
4,7
~MW
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Samochód rewelacyjny. Bardzo mocny i wręcz bezkonkurencyjny w tym segmencie, ze stałym napędem 4x4, prosty w budowie, świetnie się prowadzi, ma precyzyjny układ kierowniczy, sztywne i stabilne zawieszenie co dla mnie jest olbrzymim plusem poniewaz przy 170-180 na autostradzie nie ma żadnego problemu z "wożeniem" po pasie ruchu
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW 2004-2006
12,2
l/100 km
13,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,2
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Posiadam Turbiaka od ponad pół roku, aktualnie posiada moc 250 KM po storjeniu i wgraniu nowej mapy. Jeżdżę głównie przez wioski do miasta można rzec 70% trasy 30 % miasta. Spalenie średnie ok 13,5 LPG, ile w samym mieście pali nie napiszę bo nie wiem :) Wiem, że na autostradzie przy średniej ( nie chwilowej ) prekosci 180 km/h z dystansu 225 km spalanie ok 18 LPG. Jeżeli chodzi o PB to najniższe spalanie to 9 L/100 km przy mieszanej jeździe w miarę przepisowo, agresywna jazda do v-max to spalanie rzędu 25-30 L / 100 km. Dodam, że autko jeździ na pełnym syntetyku Millers NanoDrive Pro 5W30, spalanie oleju ok 0,6 - 0,8 L na 10 000 km. Przebieg znacznie powyżej 300 kkm
11,1
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Misiek ma zacięcie sportowca i tak też pali... (trudno tym samochodem jeżdzić bardzo ekonomicznie (nie przekraczając 2,5 tys. obr/min, czy też w trasie z prędkościami poniżej 110km/h). MIASTO: Jeżdżąc umiarkowanie/dynamicznie (czyli tak do 3-3,5tys.obr/min) i nie stojąc non stop w korkach spalanie oscyluje ok. 11/100km (jak korki są duże to wzrasta do 13-13,5/100km). Mocniejsze obchodzenie się z gazem w mieście skutkuje spalaniem w granicach 14,5-15/100km. TRASA: Jazda z prędkościami 120-140km/h skutkuje spalaniem na poziomie 11,5/100km. Jadąc spokojnie - 100 do 120km/h i nie wyprzedzając po 3 albo i więcej samochodów Misiek spala 9,5-10/100km. Najmniejsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 7,8/100km (trasa do Białegostoku i z powrotem, sam, z bagażem w postaci kosmetyczki). Taki wynik to efekt jazdy prawie cały czas 80km/h i na palcach jednej ręki zliczając wyprzedzania gdzie nieznacznie przekraczałem 100km/h. (Spalanie jak na ten samochód na genialnym poziomie, ale taka jazda strasznie mnie wymęczyła...)
12,5
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Miśka posiadam od niedawna. Spalanie niskie nie jest, ale przyjemność jazdy ogromna. Średnio spala mi 12,5 przy raczej oszczędnej jeździe wokół przysłowiowego komina, mocniejsze wduszenie gazu skutkuje podbiciem spalania do 14-15 litrów.
Mitsubishi Outlander I