Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander

Lata produkcji: 2001 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2001 r. ten średniej wielkości SUV (segment I) to jedno z najlepiej sprzedających się aut w gamie japońskiego producenta (wyprodukowano go w liczbie ponad miliona egzemplarzy). Pierwsza generacja modelu była w Kraju Kwitnącej Wiśni sprzedawana pod nazwą Mistubishi Airtrek. Nazwa Outlander zaczęła funkcjonować na wszystkich rynkach dopiero w momencie wprowadzenia drugiej generacji. Mitsubishi Outlander II był już owocem kooperacji z koncernem PSA, stąd jego modelami bliźniaczymi były Peugeot 4007 oraz Citroen C-Crosser. Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz

Mitsubishi Outlander – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,5
~Zajc
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Największenie rozczarowanie to ilość miejsca w kabinie. Fotel kierowcy jest za blisko kierownicy nawet maksymalnie odsunięty do tyłu. Do tego waska przestrzeń na nogi. Jest po prostu niewygodnie. Fotele jakies waskie miekkie i bez regulacji podparcia lędziowego. Z tyłu wasko na kanapie, pomiedzy dwoma fotelikami nie ma szans by ktoś usiadł. Przy maksymalnie odsunietym.przednim fotelu dzieci mają mało miejsca na nogi. Bardzo waskie tylne drzwi, cięzko upakować dzieciaki do fotelików. Do tego dziwacznie przesuniety do przodu słupek C ( słupek jest przed oparciem kanapy). Mocowanie gorne pasów na tym słupku sprawia że pasy bardzo zle przytrzymują dziecko w foteliku. Brak regulacji wysokości tychże pasów dopełnia obrazu porażki konstruktorow. Dla mnie to samochód zaprojektowany niedbale, taka japońska Dacia.
4,8
~Piotr
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Po roku czasu użytkowania w różnych warunkach śmiało daję 5 gwiazdek choć nie jest to auto idealne. Trzeba się nauczyć nim jeździć. No gdy jedziemy w rejonach górskich gdzie jest dużo podjazdów warto zachować więcej prądu w akumulatorach by auto miało zapas mocy. Gdy o tym nie pomyślimy i będziemy jechać w trybie automatycznym to na długich podjazdach auto nie będzie miało siły podjechać lub będzie wyło co nie jest miłe. Gdy się nauczymy jak go eksploatować to jazda będzie bardzo przyjemna i w umiarkowanej ciszy.
4,1
~Stanisław
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
To już drugi Outlander 3 generacji. Pierwszy był z silnikiem diesla 2.2 i byłem z niego mega zadowolony. Obecnie 2.0 benzyna i daję Ogromny minus dla automata cvt. Myślę o powrocie do 2.2 diesel ponieważ tamten występuje z manualem . Niestety benzyniaki z napędem na 4 kopyta występują tylko z automatem , który wyje i nie jedzie ! Aktualny przebieg 150tyś km i zero awarii. Natomiast jest ich dużo z uszkodzonymi skrzyniami, więc lampka z tyłu głowy mi się świeci czy będzie dalej bezawaryjnie. Jak dla mnie kupowanie wielkiego suva z napędem na jedną ośkę jest bez sensu ! Podsumowując świetny samochód i uwaga będzie kontrowersyjnie bo wszyscy teraz po dieslach jadą ! Ale gdybym kupował od zaraz drugiego , to tylko z dieslem 2.2 did pod maską !
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander
6,4 – 12,8
l/100 km
7,6 – 8,6
l/100 km
7,8 – 13,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 TC-SST 156KM 115kW
Komputer pokładowy zawyża zużycie (o ok 0,5-1l) w stosunku do pomiaru przy dystrybutorze podczas tankowania. Auto ma 2 kierowców styl jazdy spokojny, często z napędem na 4 koła (nie zauważyłem żeby napęd 2/4 koła robił zmianę w spalaniu, więc jest ona niewielka). Od zakupu przejechane ponad 30k i spalanie prawie zawsze w okolicy 8l/100km. Kiedyś w trasie (autostrada) jako eksperyment jechałem najbardziej eko jak umiałem, to komputer pokładowy pokazał 5,3l (90km/h za ciężarówkami), ale raczej nie ma co na to liczyć w normalnej jeździe. Realnie w rasie przy prędkości do 110km/h da radę uzyskać 6,5-7l.
5,3
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Witam Kupiłem używanego PHEV'a i zaliczyłem już okładnie 4992km. Wiekszość robię w miescie czyli do pracy do domu na zakupy. Było kilka wyjazdów na trasy po około 200-400km. Odpowiedzieć tak na prawdę sie nie da ile to auto spala średnio benzyny. Z moich prowadzonych statystyk wychodzi, że na te 4992km zatankowałem 154.5 litra beznzyny i z moich wyliczeń wychodzi, że po mieście, mieszcząc się w okolicy 40km spala 0l/100km, a w trasie z umiejętnym wykorzystaniem funkcji charge i save spala około 6l/100km. Ostatnia trasa to 317km w terenie powiedzmy nawet górzystym gdzie przed wyjazdem zatankowałem pod sam korek dosłownie i na koniec jazdy również pod korek wynik był 6.8l/100km.
6,7
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
1. PHEVem jeżdżę kilka miesięcy, ale ogólnie hybrydami jeżdżę od ok. 4 lat, więc mam wyrobione specyficzne nawyki - spokojna i płynna jazda z przewidywaniem i staraniem się o maksymalną rekuperację energii. Taka jazda bardzo mnie angażuje i sprawia mi dużo satysfakcji. 2. Powinienem napisać, że w codziennej eksploatacji średnie minimalne zużycie benzyny wynosi 0,0L/100 km, bo w zasadzie bateria na dzienne zapotrzebowanie mi wystarcza, dom-praca-dom lub dom-praca-zakupy-dom, czyli w granicach 40-42 km dziennie. 3. Kiedy to tylko możliwe załączam tryb ECO i wyłączam klimatyzację, w naszych warunkach dobrze sprawdzają się auta z szyberdachem. Czas ładowania akumulatora do 100% wynosi ok. 4h ze zwykłego gniazdka 230V, szybkiego ładowania nie próbowałem. 4. Pojemność baterii ok. 12 kWh, mi spokojnie starcza na 42-45 km jazdy, w trybie jazdy emeryckiej jazdy zbliżam się do 50 km, a jeden raz, choć sam nie wiem jakim cudem udało mi się ujechać na jednym ładowaniu baterii 57,5 km. Nie mam pojęcia skąd biorą się tak niskie zasięgi podawane przez innych użytkowników, może jeżdżą z załączoną klimą, albo zimą lub przy częstych opadach deszczu, które to czynniki istotnie podnoszą zużycie baterii? 5. Poniżej parametry z kilku ostatnich jazd: a) Trasa 340 km (70% autostrada z Vśr=115 km/h, 30% drogi wojewódzkie i gminne Vśr=75 km/h), po naładowaniu akumulatora do pełna, w trybie ECO i wyłączoną klimatyzacją, pod koniec urlopowej podróży - pokazało średnie spalanie 6,0L/100 km (4 osoby i 1 pies na pokładzie, bagażnik załadowany na full); b) Trasa 130 km (dwupasmówka ze skrzyżowaniami, robotami budowlanymi i przewężkami V=ok. 90 km/h), tryb ECO i załączona klima, pusty wyładowany akumulator - komputer pokazał średnie spalanie 6.3 L/100 km); c) Jazda z kompletem pasażerów po wąskich górskich serpentynach po wyładowaniu akumulatora, tryb NORMAL wyłączona klima, w granicach 8-9L/100 km (akumulatora w takich warunkach starczyło na 35 km). 6. Przeliczenie wartości zużycia benzyny "ręcznie" na kartce z grubsza potwierdza wskazania komputera pokładowego.
Padający szósty i trzeci bieg w manualnej skrzyni
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • układ napędowy
  • 236 tys. km
Pewnego pięknego dnia wracałem z delegacji do domu. I co ? nagle mi padła szóstka i musiałem max na piątce jechać. Oddałem do warsztatu, chłopaki stwierdzili, że padł ten bieg. Oddałem do regeneracji. Człowiek zajmujący się naprawami tylko i wyłącznie manualnych skrzyń biegów powiedział, że powyżej 200 tysięcy PLN - to TYPOWE, że pada szóstka w tej niby trwałej, bo japońskiej skrzyni biegów. Dodatkowo też często wypada bieg trzeci. Konstrukcyjnie te skrzynie tak mają, że te biegi są najbardziej obciążone po prostu.
Problem rozwiązany
2 komentarze
przecieranie skóry na przednich fotelach
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 2
Skóra na fotelach słaba dodatkowo odsłania po bokach stelarz fotela fatalnie to wygląda a szczycą się taką dokładnością.Brak możliwości wyekzekwowania wymiane na gwarancji . AUTO GT specjalista do spraw gwarancji odpisuje : W wyniku ogledzin przedmiotowego zużycia poszycia foteli przednich w dniu 30.06.2011 stwierdzam , że nie powstało ono w wyniku wady materiałowej ani wady kontrukcyjnej siedzenia.Miejscowe ptrzetarcie poszycia foteli jest zużyciem eksploatacyjnym i jako takie nie podlega naprawie ramach gwarncji. Odłonięte elementy konstrukcyjne foteli należy uznać za cechę produktu , nie wadę i jako taka nie podlega gwarancji. Co wy nato ? Przepraszam za rozpisanie się .
podwyższone obroty silnika
  • Mitsubishi Outlander I 2.0 i 16V 136KM 100kW 2001-2006
  • silnik
  • 300 tys. km
Rok temu po zakupie wymieniona przepustnica. W tym roku została wymienione sprzęgło oraz naprawa skrzyni biegów. Po naprawie pojawił się błąd - mechanik mówi że prawdopodobnie czujnik przepustnicy (był wymieniany delikatnie rok temu). Przy postoju obroty silnika 1000.. czy to znowu czujnik? ( chyba jest to błąd P1200)
Oczekuje na rozwiązanie

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 29
5,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja BRC + koniecznie czujnik podci¶nienia powietrza w dolocie. Mój Dzik z turbo wkrêca siê na obroty jak szalony. Od czasu zainstalowania czujnika wydaje mi siê, ¿e spad³o ¶rednie spalanie. Z rana nie mogê doczekaæ siê, kiedy prze³±czy siê na gaz bo mam wra¿enie, ¿e jest...
Mitsubishi Outlander