Szukaj

Informacje o Mitsubishi Lancer VII Sedan 1.8 GSR 205KM 151kW 1996-2000

Lata produkcji: 1996 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Siódma generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Lancer VI został unowocześniony i uatrakcyjniony stylistycznie, choć wprowadzone zmiany nie były rewolucyjne. Na niektórych rynkach, w tym w Europie Lancer został zastąpiony przez bliźniaczy model Carisma. Lancer VI w ogóle nie był sprzedawany w Polsce. Powiązany z nim wyczynowy model Evolution okazał się jednym z najbardziej udanych samochodów rajdowych w historii. Choć Lancer VI zniknął z rynku w 2000 roku, od 2002 roku do dziś jest nadal produkowany w Wenezueli.
czytaj więcej
Powagosław
Większość konkurencji wyprzedza o klasę, jeśli chodzi o poziom stylistyczny, pomysłowość i werwę w projektowaniu nadwozia. To samo można powiedzieć, gdyby porównać tego Lancera z jego poprzednikami. Ta dziewiątka przejdzie do historii. ~Powagosław
Luzacjusz
Można mieć Lancera, można też mieć Lancera Evo. Różnica jest mniej więcej taka, jak w posiadaniu myszy i myszołowa. Ale akurat ta mysz to pancerna mysz, przestraszy kota. ~Luzacjusz
Produkowany od 1996 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1834 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 205 KM (151 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 275 Nm przy 5500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Åšrednie spalanie dla Mitsubishi Lancer VII Sedan 1.8 GSR 205KM 151kW 1996-2000
10,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,5
Mitsubishi Lancer VII
Sedan 1.8 GSR 205KM 151kW
czesc mam gsr´a od kilku miesiecy. mieszkam na wyspach i uwazam, ze jak na osiagi auta to nie ma masakry. staly naped 4x4 przydaje sie na sliskiej drodze i deszczu. jest to bardzo szybkie auto wiec nie polecam go dzieciakom co dopiero wsiadly za kolko!!! zawsze obawialem sie ze gsr bedzie duzo palil. jezdze na trasach o dlugosci ok40-180km i musze przyznac ze to co potrafi na autostradzie to poezja :) jadac z przepisowa predkoscia bez gwaltownych przyspieszen zmiescimy sie w 8-8.2l/100km ale jak wiadomo takie auto az kusi zeby mu wdepnac. nooo i tu sprawdza sie powiedzenie TURBO ZYJE TURBO PIJE no coz...prawda i w tym momencie spalanie zalezy tylko od nogi kierowcy. w miescie nie szalejac na swiatlach zmiescimy sie w 12l a jezdzac jak babcia nawet w 10,5. nie testowalem go na torze ani nic takiego ale moji znajomi jezdza nimi rajdowo wrecz no i rezultaty sa odstraszajace hehe - srednio ponad 30l/100km. ogolnie plusy: wygodne kubelki Recaro, niezawodne, nic sie nie psuje, tanie czesci moj (przynajmniej) nie pali oleju przekrecamy kluczyc i po 2 min spokojnej jazdy mamy juz tmperature idealna dla turbiny, spalanie bajka minusy: drogie oleje... warto 1 w roku wymienic lozysko walu - zrobione poduszki dyferencjalu siadaja dosc czesto - ja juz swoje zrobilem :) przydatny turbo timer brak dolnej oslony silnika - po wyjezdzie na ryby pod maska bloto ze glowa boli warto zalozyc dobre sprzeglo bo standardowe przy sportowej jezdzie dlugo nie pociagnie podobno warto go zmapowac, bo mniej pali ale zdania sa podzielone. dzieki
Mitsubishi Lancer VII Sedan