Szukaj

Informacje o Mitsubishi Lancer VI Sedan

Lata produkcji: 1992 – 1996
Segment: Niższa klasa średnia
Szósta generacja modelu produkowana w latach 1991-1995. Sylwetka nowego Lancera stała się znacznie zgrabniejsza i opływowa. W Stanach Zjednoczonych samochód oferowano jako Eagle Summit, zaś w Malezji – jako Proton Wira (na licencji Mitsubishi). Na bazie Lancera V powstały również modele: Mirage (wyjątkowo nie stanowił bliźniaczego modelu) oraz minivany Space Runner i Chariot. Lancer stanowił też punkt wyjścia do stworzenia wyczynowego modelu Evolution stworzonego do rywalizacji w Rajdowych Mistrzostwach Świata.
czytaj więcej
Powagosław
Większość konkurencji wyprzedza o klasę, jeśli chodzi o poziom stylistyczny, pomysłowość i werwę w projektowaniu nadwozia. To samo można powiedzieć, gdyby porównać tego Lancera z jego poprzednikami. Ta dziewiątka przejdzie do historii. ~Powagosław
Luzacjusz
Można mieć Lancera, można też mieć Lancera Evo. Różnica jest mniej więcej taka, jak w posiadaniu myszy i myszołowa. Ale akurat ta mysz to pancerna mysz, przestraszy kota. ~Luzacjusz

Mitsubishi Lancer VI Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4290 mm
Szerokość 1690 mm
Wysokość 1395 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Rozstaw kół - przód 1450 mm
Rozstaw kół - tył 1460 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 320 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Całokształt

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~skbsf@jadamspam.pl
Mitsubishi Lancer VI
Sedan 1.3 75KM 55kW
Samochód jest bardzo przyjemny, dobrze wyposażony, porządnie wykonany moim zdaniem o bardzo ładnej sylwetce. Ma doskonale 2 jednostki napędowe zwłaszcza 1600ccm. Silnik 1300 ma dużo słabsze osiągi i niezbyt dobrze współpracuje ze skrzynia biegów. Samochód jest bardzo ekonomiczny zwłaszcza w wersji 1300 lpg. Posiada wspaniale zabezpieczenie antykorozyjne. Chyba najlepsze wśród innych samochodów z Japonii tej klasy z tych lat.SZKODA ZE MÓJ ZOSTAŁ ZANIEDBANY PRZEZ POPRZEDNIEGO WLASCICIELA, BO MYSLALEM ZE MI DA SPORO RADOŚCI.
4,2
~MIREK malik266@wp.pl
Mitsubishi Lancer VI
Sedan 1.6 16V 113KM 83kW
jak usiadlem do niego pierwszy raz to uslyszalem o goscia ktory go mi sciagal tekst: Uwazaj bo sie zbiera -Zasmialem sie wtedy. to bylo po niemiecka granica 1, 2, 3, 4 i za chwile bylo 160 km/h.Wysiadlem autentycznie z wrazenia to nie samochod to pocisk 980 kg i 113 KM.Nawet cwaniaczkom w bmw szczenie padaly.jak zalozylem gaz to juz nie to samo az serce sie kraje.Z lezka wspominam czasy jazdy na benzynie.Mozecie wierzyc albo i nie na autostradzie poznanskiej w 4 osoby lancer polecial 202 km/h to byly 3 proby 2 na benzynie i jedna na gazie a to byla jazda jak sie golfa przy 190 albo astre mijalo kolesie na zegarki patrzyli i powiem tak gdzyby nie gumy ktore maja indeks predkosci do 190 polecial by i jeszce poniewaz przy 200 mial 6100 obrotow ale po co pokazal ze silnik jest jak dzwon i ok.to glupie ale chcialbym go miec nowego teraz z salonu o takim wygladzie jak ten moj zeby go ktos od poczatku wyprodukowal!
4,8
~Siwy
Mitsubishi Lancer VI
Sedan 1.6 16V 113KM 83kW
Lancer to auto z czasów gdy się jeszcze produkowało Auta a nie metalowe puszki z masą niepotrzebnej elektroniki. Silnik dynamiczny i naprawdę oszczedny. Można trochę przycisnąć a spalanie poza miastem to 8l gazu/100km. Wielkość i przestronność dla mnie w sam raz. Kilka aut już miałem i to jest jedno z najlepszych !!
Średnie spalanie dla Mitsubishi Lancer VI Sedan
7,0 – 9,3
l/100 km
6,8
l/100 km
7,6 – 8,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Mitsubishi Lancer VI
Sedan 1.3 75KM 55kW
Witam kupiłem ponad rok temu Lancera i 2 miechy póznie wsadziłem mu gaz auto miało przejechane 128tys km. Benzyna 7-16 l/1oo km jadąc do Warszawki z Kalisza na pełnym gazie około 300km ( zbiornik 50l ) spalił mi cały bak paliwa... ale noga z gazu nie schodziła nawet udało mi sie jechac długi czas 170-i troszke wiecej wiecej juz tak szybko raczej nie jezdze. oszczednie na bezynie okolo 7l. GAZ. raz udało mi sie zejsc na poziomie 7.20l gazu na 100km ale to w nocy i prawie nie uzywałem chamulca . normalnie jezdząc 38l gazu starcza na 400km jazda normalna
9,9
Mitsubishi Lancer VI
Sedan 1.6 16V 113KM 83kW
w mieście potrafi sobie sporo wypić, ale na szczęście mam instalację gazową. W trasie przy spokojnej jeździe zszedłem do 7.3 przy 100 kmh. 100-140 km/h daje około 9l na trasie, 160-180km/h to już 12 litrów. Mowa oczywiście o gazie. Ceny części niedrogie pod warunkiem, że zaopatrujemy się w zamienniki. Gorzej, jak ich nie ma - 4 śruby regulacji tylnego zawieszenia w orginale to 140zl
6,4
Mitsubishi Lancer VI
Sedan 1.3 75KM 55kW
W trasie mam zawsze między 5.7-6.1, więc nie jest źle. W mieście różnie, w zależności od długości korków, przeważnie 7,5-8. Serwi w Mitsubishi bardzo drogi. Na szczęście samochód nie jest zbyt skomplikowany, więc naprawy można przeprowadzać w nieautoryzowanych warsztatach.
Mitsubishi Lancer VI Sedan