Lancer to jedno z niewielu aut w klasie o silnej tradycji rajdowej. OczywiÅ›cie z toru przeniósÅ‚ jÄ… na zwykÅ‚e drogi. No, może nie za poÅ›rednictwem podstawowych motorów. Benzynowe 1.5l o mocy 109KM pozwoli wam wmieszać siÄ™ w tÅ‚um, 1.8l 143KM uchyli namiastkÄ™ sportu, a diesel 2.0l 140KM – to samo, co 1.8l z tym, że bÄ™dziecie szczęśliwsi na stacji benzynowej. Zabawa zaczyna siÄ™ wÅ›ród benzynowych 2.0l. NajsÅ‚abszy ma 240KM i jak na takÄ… moc nie pochÅ‚ania w jakimÅ› zastraszajÄ…cym tempie paliwa z baku. Podczas dynamicznej jazdy motor trzeba jednak krÄ™cić do wysokich obrotów, żeby dobrnąć do możliwoÅ›ci zapisanych na papierze – wtedy z paliwem jest gorzej. Można siÄ™ jednak w nim zakochać. Mocniejsze wersje już tylko potÄ™gujÄ… emocje – 295 oraz 350KM z pojemnoÅ›ci 2.0l to szaleÅ„stwo, które zniewala, a zarazem dziwi.
czytaj więcej
Większość konkurencji wyprzedza o klasę, jeśli chodzi o poziom stylistyczny, pomysłowość i werwę w projektowaniu nadwozia. To samo można powiedzieć, gdyby porównać tego Lancera z jego poprzednikami. Ta dziewiątka przejdzie do historii.
~Powagosław
Można mieć Lancera, można też mieć Lancera Evo. Różnica jest mniej więcej taka, jak w posiadaniu myszy i myszołowa. Ale akurat ta mysz to pancerna mysz, przestraszy kota.
~Luzacjusz