Szukaj

Informacje o Mitsubishi Lancer Evolution X

Lata produkcji: 2007 – 2015
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) produkowany od 1992 roku. Powodem powstania Lancera w wersji Evo była potrzeba stworzenia auta rajdowego, zdolnego do sukcesów w rajdowych mistrzostwach świata (ówczesne przepisy wymagały od producenta produkcji modelu seryjnego w ilości 2500 sztuk). Poprzednikiem Lancera Evo był model Galant VR-4 i to właśnie na nim pierwszy Evo bazował. Dotychczas powstało 10 generacji auta, które oprócz osiągnięć wyczynowych, świetnie radzi sobie też na rynku cywilnym, zdobywając wiele nagród i notując sprzedaż na poziomie ok. 150 tys. egzemplarzy.
czytaj więcej
Powagosław
Można zaryzykować stwierdzenie, że tak piękny Lancer nie był jeszcze nigdy. A bywał wcześniej naprawdę piękny. Jeden z najszybszych i najmocniejszych sedanów na rynku. Czapki z głów! ~Powagosław
Luzacjusz
Piękny, agresywny i bardziej charakterny niż Sylwester Stallone we wszystkich częściach „Rocky’ego” i „Rambo” razem wziętych. Nową Imprezę połyka na śniadanie. Po prostu Lancer. Lancer Evolution. Nie dla idiotów. ~Luzacjusz

Mitsubishi Lancer Evolution X – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,2
~Sigal
Mitsubishi Lancer Evolution X
Sedan 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Dla fanów szybkiej i mocnej jazdy lancer jest idealnym rozwiązaniem. Przyjemność z jazdy oraz wygląd samochodu sprawiają, iż za każdym razem gdy zostawiasz samochód to odwracasz się do niego i patrzysz z uśmiechem na swój samochód. Jest to doskonała baza tuningowa zarówno pod względem silnikowym jak i wizualnym. Każdemu właścicielowi zalecałbym zmianę wydechu, wtedy auto zyskuje już wszystko, aby mieć miano drogowej rajdówki. Niestety nie ma co się oszukiwać seryjny wydech brzmi bardziej jak suszarka niż wydech sportowego samochodu.
3,6
~Grzegorz
Mitsubishi Lancer Evolution X
Sedan 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
No cóż, auto sportowe, choć pod względem użytkowania też całkiem niezłe. Jednak problem to koszty. Same tarcze hamulcowe to 1,5 - 2.000 zł na jedną oś. Częste serwisy (co 7.500 km). Spalanie też duże, ale to chyba jasne. Po prostu - auto specyficzne. Dla mnie za drogie.
2,0
~sadamina
Mitsubishi Lancer Evolution X
Sedan 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Slabiutko. Spodziewałem się za 160ts. znacznie lepszego auta. Albo sportowego, z \"jajami\"- albo usportowionej limuzyny typu S4. Nie ma ani jednego ani drugiego. EVO nie dorasta do M3 czy S4. I chyba żaden japoniec nie dorośnie nigdy do konkurencji z Niemiec. Dobrze radzi sobie w terenia- szutry- ale w porownaniu z EVO8 wypada bardzo slabo. te same zkręty poonywane z tą saa prędkością grożą wyrzuceniem z łuku! Ekonomicznosć tragiczna, osiągi slabsze. Nie polecam generalnie.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Lancer Evolution X
10,6 – 19,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,0
Mitsubishi Lancer Evolution X
Sedan 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Spalanie w tym samochodzie jest duże, ale coś za coś. Samochód potrafi spalić 8,5l/100km przy 90km/h ale kto tak jeździ. Przyjmując wariant, że mamy dowieźć kobietę w 9mies ciąży i trzeba po autostradzie jechać ruchem jednostajnym... Przy normalnej jeździe po mieście spali około 14-16l. Dlaczego taka rozbieżność? Gdyby ani razi nie przygazować to tyle spali, ale pokusa jest. Przy w miarę płynnej jeździe po mieście /Wrocław/ takiej w wyprzedzaniem, ale w granicach rozsądku spali 17-18, więcej nie. Podobno max spalanie niektórym wychodzi 30litrów. No tak, na torze dojdzie do 80, ale to już przesada. Spoko - 16 średnia z ostatnich 3tys km. Podobno po tuningu do 350koni pali mniej.
15,8
Mitsubishi Lancer Evolution X
Sedan 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Ogólnie auto pali bardzo dużo. W korkach pali 20+, bez korków 17+, jeżdżąc do 110 km/h najmniej zszedłem do 9.9l ale to było największe dziadowanie jak zrobiłem tym autem. Jak ktoś chce zobaczyć spalanie na autostradzie/drodze szybkiego ruchu poniżej 12l w manualu to musi mieć stalowe nerwy :)
13,1
Mitsubishi Lancer Evolution X
Sedan 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Samochód wyczynowy, więc części okropnie drogie, dostęp do zamienników żałosny, np. wymiana silnika - zapomnij, bo dostaniesz za 15 tys. rzęcha, albo i nie dostaniesz. Tarcze przód -1,5 - 2 tys. Przeglądy co 7,5 tys. Lekko nie jest. A spalanie co najmniej 11 l/100 km.
Mitsubishi Lancer Evolution X