Szukaj

Informacje o Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lata produkcji: 2005 – 2007
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) produkowany od 1992 roku. Powodem powstania Lancera w wersji Evo była potrzeba stworzenia auta rajdowego, zdolnego do sukcesów w rajdowych mistrzostwach świata (ówczesne przepisy wymagały od producenta produkcji modelu seryjnego w ilości 2500 sztuk). Poprzednikiem Lancera Evo był model Galant VR-4 i to właśnie na nim pierwszy Evo bazował. Dotychczas powstało 10 generacji auta, które oprócz osiągnięć wyczynowych, świetnie radzi sobie też na rynku cywilnym, zdobywając wiele nagród i notując sprzedaż na poziomie ok. 150 tys. egzemplarzy.
czytaj więcej
Powagosław
Można zaryzykować stwierdzenie, że tak piękny Lancer nie był jeszcze nigdy. A bywał wcześniej naprawdę piękny. Jeden z najszybszych i najmocniejszych sedanów na rynku. Czapki z głów! ~Powagosław
Luzacjusz
Piękny, agresywny i bardziej charakterny niż Sylwester Stallone we wszystkich częściach „Rocky’ego” i „Rambo” razem wziętych. Nową Imprezę połyka na śniadanie. Po prostu Lancer. Lancer Evolution. Nie dla idiotów. ~Luzacjusz

Mitsubishi Lancer Evolution IX – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Karoseria + Całokształt + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Mitsubishi Lancer Evolution IX
16,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

21,7
Mitsubishi Lancer Evolution IX
Sedan 2.0 Turbo 280KM 206kW
Pisanie o spalaniu w tym aucie jest zbędne. Aby móc nim jeździć trzeba przywyknąć do tankowania co 200-300km i nie zastanawiać się, nie liczyć ile spalił. Jeśli jednak ktoś musi wiedzieć to po roku użytkowania mogę powiedzieć, że w mieście bardzo ciężko zejść poniżej 15 litrów/100km, u mnie zazwyczaj jest to około 17-22l/100km. Wszystko zależy jak często spowodujemy wir w baku przez włączenie turbiny. Na torze między 40-70l/100km...
16,6
Mitsubishi Lancer Evolution IX
Sedan 2.0 Turbo 280KM 206kW
Na tle silnikow TFSI, to spalanie silnika evo mogłoby być z 2-3l mniejsze na każde 100km. Z drugiej strony moc z czegoś się musi brać. Koszmarnie drogi serwis. Trzeba się dobrze zastanowić czy nie lepiej kupić jakieś BMW, Mercedesa lub Audi. Będzie na pewno taniej. Ale legendy kosztują, jesli się ktoś z tym pogodzi, to może cieszyć się EVO w pełni.
15,5
Mitsubishi Lancer Evolution IX
Sedan 2.0 Turbo 280KM 206kW
Jak na te osiągi to nie jest najgorzej, stricte sportowe auto musi swoje spalić, musi mieć zawsze wynieniony olej i wszystko sprawne bo jak sie wychodzi z zakrętu przy 150kmh to lepiej mieć to wszystko sprawne..przypomne ze to auto do 200 ma 17 sekund..tutaj wszystko musi idealnie działać a wiadomo że nie ma taniego auta sportowego.
Mitsubishi Lancer Evolution IX