Szukaj

Informacje o Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW od 2010

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Pickup
Produkowany od 1993 r. średniej wielkości pickup. Historia Mitsubishi L200 rozpoczęła się jednak znacznie wcześniej, bo w roku 1978 wraz z prezentacją przez Mitsubishi modelu Forte w Japonii. L200 został wprowadzony na większość zagranicznych rynków, chociaż na niektórych z nich oferowany był (lub nadal jest) m.in. jako Storm, Mighty Max, Triton lub Rodeo. Piąta generacja Mitsubishi L200 (której bliźniakiem jest Fiat Fullback) dostępna jest od roku 2015. Mitsubishi L200 jest od lat jednym z najpopularniejszych samochodów w klasie aut łączących cechy pojazdów dostawczych i terenowych – do dnia dzisiejszego sprzedano ponad 3 mln egzemplarzy auta.
czytaj więcej
Powagosław

Niech się Mitsubishi uczy od Niemców, bo w L200 zrobili duże zmiany tylko po to, by jakieś zmiany zrobić. Poprzednia generacja – świetna, widać było ducha Mitsubishi i nienaganny design. A teraz? To jakieś podszywanie się pod Toyotę? 

~Powagosław
Luzacjusz

Wół roboczy Mitsubishi dostał nowe oblicze – stał się bardziej przysadzisty i monumentalny. Czy to jest sposób na to, by wygrać z Hiluxem i Navarą? I czy L200 stać na coś więcej oprócz tego nowego, groźnego spojrzenia?

~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 2477 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 178 KM (131 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000-2850 obr/min
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW od 2010
9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,5
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
czytałem informacje że pali po 13l i więcej... cóż jest w tym odrobina racji - WIELKI minus dla inżynierów z Mitsubishi - taką wartość pokazuje komputer pokładowy - w rzeczywistości mierząc zużycie paliwa na stacji benzynowej wychodzi 9 do 10 l. Tak samo fałszuje wynik komputer jak staramy się jechać bardzo "ekonomicznie" - potrafi pokazać nawet 7l/100km - sprawdziłem jadąc i dotankowując w trasie - 8,5l/100km. z nie miłych - przy kupnie informowano że przegląd to max 1500 PLN... "zapomnieli" powiedzieć że po 40 000 km jest regulacja manualna zaworów w silniku... cału przegląd 2800 PLN
8,8
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
jak na 2,5 HP DOHC to spalanie nie jest duże. A gdy ktoś się decyduje na zakup takiej terenówki do firmy to musi się też liczyć z kosztami eksploatacji takiego pojazdu, jak nie spali trochę paliwa to i nie pojedzie, proste :) ja jestem z tego spalania zadowolony. "poprzednik" palił śr. 1-1,5 litra więcej przy takim samym stylu jazdy. Koszt wymiany oleju i filtru paliwa rzędu 150-200 zł więc nie jest to jakaś duża suma.
8,0
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
najniższe spalanie na trasie (nie przekraczając 2000 obr/min) 5,8l/100 na paliwie vpower. Zrobiłem test i myślałem ze zasnę za kierownicą a inni kierowcy mnie zamordują - ale tak normalnie się nie da jeździć. Trasa miała 170 km. Jednak średnio na normalnym paliwie jest to w trasie 7,9 l w mieście 11,5 l/ 100 km. Przy dynamicznej jeździe, albo powyżej 120 km/h spokojnie wchłania 14/100
Mitsubishi L200 IV Double Cab