Szukaj

Informacje o Mitsubishi L200 IV

Lata produkcji: 2006 – 2015
Segment: Pickup
Produkowany od 1993 r. średniej wielkości pickup. Historia Mitsubishi L200 rozpoczęła się jednak znacznie wcześniej, bo w roku 1978 wraz z prezentacją przez Mitsubishi modelu Forte w Japonii. L200 został wprowadzony na większość zagranicznych rynków, chociaż na niektórych z nich oferowany był (lub nadal jest) m.in. jako Storm, Mighty Max, Triton lub Rodeo. Piąta generacja Mitsubishi L200 (której bliźniakiem jest Fiat Fullback) dostępna jest od roku 2015. Mitsubishi L200 jest od lat jednym z najpopularniejszych samochodów w klasie aut łączących cechy pojazdów dostawczych i terenowych – do dnia dzisiejszego sprzedano ponad 3 mln egzemplarzy auta.
czytaj więcej
Powagosław

Niech się Mitsubishi uczy od Niemców, bo w L200 zrobili duże zmiany tylko po to, by jakieś zmiany zrobić. Poprzednia generacja – świetna, widać było ducha Mitsubishi i nienaganny design. A teraz? To jakieś podszywanie się pod Toyotę? 

~Powagosław
Luzacjusz

Wół roboczy Mitsubishi dostał nowe oblicze – stał się bardziej przysadzisty i monumentalny. Czy to jest sposób na to, by wygrać z Hiluxem i Navarą? I czy L200 stać na coś więcej oprócz tego nowego, groźnego spojrzenia?

~Luzacjusz
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(62%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,4
~Tomasz B.
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 TD 160KM 118kW
Nie polecam , autko zakupione jako drugi rodzinny pojazd - uzytkowane rekreacyjnie i czasami na dojazdy do pracy regularnie i sumiennie serwisowany , po prawie 6latach uzytowania pozbylem sie go z ulga .... z uporem maniaka naprawiana kazda awaria naiwnie wierzac ze " teraz juz bedzie niezawodnym samochodem" ....... lista usterek i awari nieprzyzwoicie dluga od drobnostek typu egr , rozrusznik itd , po powazne awarie wliczajac wymiane glowicy ( tak calej glowicy ) , modulu ETACS itd , nie polecam tego samochodu nikomu - chyba ze ktos lubi walke z wiatrakami i gospodaruje nadmiarem czasu , zapleczem techicznym i zbedna gotowka na naprawy ......
1,2
~ChrisRoad
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Przejechałem tym autem 70 tys. km , 2.5TD - ogólnie nie polecam. Ale od początku: karoseria auta wykonana z miękkiego i bardzo cienkiego żelaza .Byle grubsza gałąź - i dziura w karoserii - nie da się tego spawać :spaw się pali a metal bąbluje - opinia znajomego blacharza. Konstrukcja zderzaka przedniego jak w aucie osobowym - miękka i rozlatuje się cały przód przy byle uderzeniu a przecież to pick-up.. Zderzaka tylnego nie ma - w standardzie. Widoczność kierowcy - tragiczna, Źle zaprojektowana elektryka - ciągle się psuje. Silnik źle sparowany ze skrzynią biegów - auto ma spore zakresy bezmocy. silnika .szczególnie poniżej 2000 obr/min Zawieszenie tylne - tragiczne - pękające od niczego pióra resorów Wykonanie wnętrza - bez szacunku dla użytkownika po prostu chamskie - praktycznie zero schowków twarde plastiki i ciasno. Siłowniki przełożenia napędu 2WD/4WD awaryjne i bardzo drogie. Auto nie japońskie Przestrzegam wszystkich przed zakupem tego bubla
3,9
~MRS GLASS
Mitsubishi L200 IV
Single Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Auto zakupione jako używane do transportu szkła plus reklama oraz odliczenie VAT. Samochód typowo do pracy siermiężny głośny i bardzo mocny. Minusem a zarazem plusem autka jest jego dynamika - minus jest taki ,że bardzo łatwo położyć go w rowie. Jeździłem autami tylnonapędowymi wiele lat jedna Misiek jest wymagającym przeciwnikiem. Potrafi na 3 biegu w trakcie opadu deszczu tył bokiem postawić jeśli mu dociśniemy - o dziwo w zakrętach jest lepiej. Auto potrafi wiele ma zapas mocy , awaryjność hmm pierdoły - poduszka wału , czujniki abs ale nic większego się nie działo. Może czuć ,że nie jest dopracowany jak vw i widać jednak hmm ten typ tak ma.
Średnie spalanie dla Mitsubishi L200 IV
8,3 – 10,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,5
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 HP DOHC 178KM 131kW
czytałem informacje że pali po 13l i więcej... cóż jest w tym odrobina racji - WIELKI minus dla inżynierów z Mitsubishi - taką wartość pokazuje komputer pokładowy - w rzeczywistości mierząc zużycie paliwa na stacji benzynowej wychodzi 9 do 10 l. Tak samo fałszuje wynik komputer jak staramy się jechać bardzo "ekonomicznie" - potrafi pokazać nawet 7l/100km - sprawdziłem jadąc i dotankowując w trasie - 8,5l/100km. z nie miłych - przy kupnie informowano że przegląd to max 1500 PLN... "zapomnieli" powiedzieć że po 40 000 km jest regulacja manualna zaworów w silniku... cału przegląd 2800 PLN
10,4
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DID 176KM 129kW
Dlaczego przeciętnie - bo cena oleju napędowego (dobrego) niewiele różni się od średniej benzyny. Spalanie - powiem tak , jak jadę spokojnie to 10/100 jak mnie trochę "poniesie" to do 12 - 13/100. Przy wyprzedzaniu nigdy nie zwracałem uwagi na spalanie raczej na to ile znajduję się na lewej stronie i czy samochód cały czas przyśpiesza - RALLITRONIC OSTRZEGAM PONOWNIE !!! Godz. pracy serwisu j.w. 170 zł. dodam tylko, że klamkę pokrywy tylnej zabudowy (2 śrubki)wymieniali 1 godz. i 40 min. i mogę to udowodnić.
10,7
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Wiele zależy jak już wskazali przedmówcy od nogi kierowcy. Ja użytkuje L200 głównie na krótkich trasach, zauważam że na zimnym silniku pali zdecydowanie więcej niż przy jeździe ciągłej. Mimo tego bardzo lubię to auto. Świetnie przyspiesza (wersja 136) do 60 km/h i dobrze do 90 km/h.
Mitsubishi L200 IV