Szukaj

Informacje o Mitsubishi Galant VI

Lata produkcji: 1987 – 1992
Segment: Wyższa klasa średnia
Szósta generacja modelu produkowana w latach 1987-1992. Z zewnątrz Galant zyskał bardziej opływowe i zaokrąglone kształty. Dzięki temu jego sylwetka stała się zgrabniejsza i nabrała sportowego charakteru. Galant V wygrał plebiscyt na japoński Samochód Roku 1987 oraz najlepsze auto spoza Europy według „Motor Trend” w roku 1989. W Kanadzie model sprzedawano jako Dodge 2000GTX lub Eagle 2000GTX. W latach 1988-1992 Galant brał udział w Rajdowych Mistrzostwach Świata jako samochód teamu Mitsubishi (zastąpił go Lancer).
czytaj więcej

Mitsubishi Galant VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Całokształt

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Mitsubishi Galant VI
7,5 – 10,0
l/100 km
6,5 – 6,6
l/100 km
10,0 – 11,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,1
Mitsubishi Galant VI
Hatchback 2.0 109KM 80kW
Auto bardzo zalezne od stylu jazdy, na bardzo krotkich odcinkach-czyli niedogrzany max 500m do 1km spalanie 13-15l/100, jazda w miescie w tym stanie w korkach 10-12/100, jazda w miescie mozna zejsc nawet do 8 litrow (max 2500 rpm), na trasie min 6,5l/100 (120km/h-tempomat), jazda na autostradzie 160-190km/h 8,5 ltr/100km, jazda na polskiej trasie-czyli rozna predkosc wyprzedzania (redukcja do 3 biegu)-jazda raczej nie delikatna spalanie 8-9litrow. Podsumowujac: miasto 10, trasa 8,5; oszczednie: miasto 9,trasa 6,5-7
8,0
Mitsubishi Galant VI
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Zużycie paliwa jak na ten rocznik, pojemność i wielkość nie może być chyba lepsze. W mieście na gazie bierze 11 litrów, na bezynie 9,5 przy bardzo dynamicznej jeździe. W trase na gazie nie liczyłem, na benzynie mieszczę się w 7 litrach. Ceny napraw - jak za każde inne auto, japończyków coraz więcej i odchodzi do przeszłości baja o kosmicznych cenach części. Zresztą to auto się nie psuje. Jedyna naprawa jaką zrobiłem, to wymiana sprzęgła bo je zajeździłem (robię ok 25 tys rocznie po mieście) i z racji wieku już mu się należało (jeszcze działało całkiem sprawnie) xzapłaciłem za części i robociznę ok 500 zł.
5,7
Mitsubishi Galant VI
Hatchback 1.8 Turbo-D 75KM 55kW
To są 20letnie auta więc ciężko znaleźć egzemplarz niezawodny. Konstrukcja jest stosunkowo prosta, więc lubiący grzebać powinni sobie ze wszystkim poradzić. Wiele części pasuje od innych miśków z epoki, natomiast jeżeli chodzi o silnik itd., to ciężko jest coś znaleźć używanego i pozostają hurtownie z często drogimi zamiennikami.
Mitsubishi Galant VI