Szukaj

Informacje o Mitsubishi Eclipse I

Lata produkcji: 1990 – 1995
Segment: Auta sportowe
Sportowy samochód o nadwoziu coupe (segment G) produkowany od 1989 roku. Z racji swoich osiągów i stylistyki, model w wielu kręgach zyskał kultowy status. Przeznaczony głównie na rynek amerykański i zachodnioeuropejski, gdzie zdobył największą popularność. Nazwa auta nawiązuje do angielskiego konia wyścigowego, który w XVIII wieku wygrał 26 wyścigów. Obecnie dostępna jest czwarta generacja Eclipse, od 2009 roku w zmodernizowanej wersji. Z racji współpracy Mitsubishi z Chryslerem, model był też sprzedawany jako Eagle Talon i Plymouth Laser.
czytaj więcej
Powagosław
Kuszący, choć trochę brakuje mu agresywności poprzedników. W Stanach Zjednoczonych, które są jego głównym rynkiem zbytu raczej nie przebije Forda Mustanga i Nissana 350Z, ale wielu się spodoba. Wielu kobietom zapewne. ~Powagosław
Luzacjusz
W Need For Speed wolałem Skyline’a. Bo Eclipse jest za grzeczny, zbyt cukierkowy. Fanom Beatlesów się spodoba, ale jeśli zawsze wolałeś Stonesów, napiszesz do Mitsubishi, że mdli cię od landrynek. ~Luzacjusz

Mitsubishi Eclipse I – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,2
~iguana131@poczta.onet.pl
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Samochód kupiłem miesiąc temu i muszę powiedzieć,że wsiadałem do niego bez przekonania i entuzjazmu.Ale to się zmieniło po pierwszej jeździe.Wnętrze,praca i moc silnika,to z jaką łatwością pokonuje zakręty sprawiły ,że wysiadając po pierwszej jeździe z niezdecydowanego kupca zamieniłem się w zafascynowanego i szczęśliwego właściciela tego samochodu.Samochód ma przejechane teraz 180tys.Wymieniłem rozrząd,klocki hamulcowe+zestaw naprawczy,przewody zapłonowe.Czeka mnie wymiana przegubów i jeśli to nie pomoże muszę bardziej pogrzebać przy zawieszeniu i układzie jezdnym. Co mogę powiedzieć po miesiącu jazdy tym samochodem?Jest zaj....ty!!!To jest to czego nie szukałem a znalazłem.Ten samochód ma w sobie coś!!!Ma charakter!!!
4,3
~szaszka
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Bardzo dobra auto. Największy plus to silnik : fajnie wygląda , rasowy i bardzo dobre osiągi. Wnętrze , kokpit okala kierowce ,siedzi jak w samolocie albo jak w super sportowym samochodzie. Ma kilka wad ale polecam samochód i forum Eclipse\'y jest fachowe i bardzo pomocne. I uważać na korozję :)
3,9
~maciej
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Ogólnie to świetny samochód dający dużo wrażeń z jazdy i to tych pozytywnych. Po układzie jezdnym można by się spodziewać więcej przy tak pięknie wyglądającym nadwoziu, typowym z resztą dla projektów z Japonii z lat 80 i 90. Auta używam na codzień i okazuje się być bardzo praktycznie.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Eclipse I
10,0 – 10,9
l/100 km
9,8 – 13,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,0
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
witam serdecznie Eclipsa to takie autko ktorym jak sie pojezdzi to nie chce sie innego ;) odpowiednia moc do kosztów eksplatacji. co do spalania moj wynik na trasie Katowice - Gorzów Wlkp. to ok 8.5 litra przy stałej 110 km/h na tempomacie przy 2 osobach. w miescie pali mi 13 ale z tego wzgledu ze do oszczednych nie naleze a na nodze mam małą cegłe ...swoje to daje w koncu nie jest to samochod do przejazdzek nie dzielnych. MAX ktory spaliła to 14,5 przy katowaniy do odciecia. chciał bym tylko zauwazyc ze mam sekwencje mieszaną oprzyzadowanie BRC a wtryski magic ktore lepiej sobie radza niz np wolteki.
9,0
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 2.0 i 16V 152KM 112kW
Jakby nie było auto ma 2.0 l i książkowo 150 KM. Nie da się jeździć na powietrzu, chociaż i tak pali mniej niż sie spodziewałem. Jeżdżę głownie w cyklu mieszanym albo pozamiejskim - pierwszy w graniach 10 l, pozamiejski ok. 8 l. Ceny części na rozsądnym poziomie, przy czym nie zawsze warto korzystać z najtańszych zamienników. Droga wymiana rozrządu( napinacz hydrauliczny ), na szczęście jednak wykonywana w zależności od posiadacza co 60 000 - 90 000 km. Z tyłu piasty razem z łożyskami - huczenie = wydatek na poziomie 400 zł sztuka.
8,3
Mitsubishi Eclipse I
Coupe 1.8 94KM 69kW
Nawiązując do opisu jednego z poprzedników to zbiornik napewno nie ma 80 litrów (nigdy takich nie było ).ja jeżdżę 11 lat tym autem i wiem że jak się go nie wkręca na czerwone pole obrotomierza to potrafi się zmieścić w 8 litrach .ale jak ktoś chce zakatować silnik i palić gumy w miejscu to i 12 litrów / 100 km. połknie .mój eclips jest na gazie i bardzo dobrze się z tym czuje jak zresztą większość japończyków .co do silnika to jest nie do zajeżdżenia dla przeciętnego kierowcy chyba że trafi na ,,świra który za wszelką cenę chce udowodnić że każdy silnik można zajeżdzić .
Mitsubishi Eclipse I