Szukaj

Informacje o Mitsubishi Eclipse Cross SUV PHEV Facelifting

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mitsubishi Eclipse Cross produkowany jest od roku 2017 i nie ma nic wspólnego, poza inspiracją i w części wspólną nazwą, ze sportowym coupe o nazwie Eclipse, które produkowane było do 2011 r. Mitsubishi Eclipse Cross, dla którego pierwowzorem były prototypy z roku 2013 i 2015, noszące nazwy XR-PHECV oraz XR-PHEV II, należy do segmentu kompaktowych crossoverów i w gamie Mitsubishi zajął miejsce pomiędzy mniejszym ASX a większym Outlanderem. Eclipse Cross powstało na platformie podłogowej Mitsubishi GS Platform, która została opracowana w kooperacji z koncernem DaimlerChrysler (na tej samej platformie zbudowano także m.in. model Grand Lancer).
czytaj więcej
Powagosław

Bardzo „lexusoidalny”, mam w ogóle nadzieję, że nie jest zbyt japoński jak na europejski rynek, bo Eclipse Cross ma potencjał na udaną karierę w tej części świata. Nawet pomimo wziętej z kapelusza nazwy.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi ze swoim nowym designem w końcu budzi się z bardzo długiego snu. Tylko nie patrzcie na niego z tyłu. Z przodu super, z boku piękna sylwetka w kształcie klina, ale z tyłu coś dziwnego.

~Luzacjusz

Mitsubishi Eclipse Cross SUV PHEV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
2.4 MIVEC 188KM 138kW (od 2024)
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4545 mm
Szerokość 1805 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2166 mm
Wysokość 1685 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1540 mm
Rozstaw kół - tył 1540 mm
Zwis przedni 990 mm
Zwis tylny 885 mm
Prześwit 184 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1108 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 359 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 50 kg
Rozciągnięty łańcuch rozrządu przez zepsute wariatory
  • Mitsubishi Eclipse Cross SUV 1.5 T 163KM 120kW 2017-2021
  • silnik
  • 79 tys. km
Krótko: Warkot przy uruchamianiu, świecąca lampka silnika. Rozciągnięty łańcuch rozrządu i zepsute wariatory. Długa wersja: Uruchamiany rano, a w kolejnych dniach też po jeździe silnik startował z dziwnym warkotem, jakby akumulator się wyczerpywał. Zaświeciła się też lampka kontroli silnika. W warsztacie ASO stwierdzili, że trzeba sprawdzić czy to czasem nie czujnik, może też łańcuch był rozciągnięty, a może wariatory nawalały, i zamówili niepasujący czujnik, ale tańszy, później już właściwy. Nie pomogło. Nie zezwalali na jazdę po autostradzie, bo mógł się naciągnąć łańcuch. Poprosiłem o sprawdzenie tego łańcucha i był rzeczywiście rozciągnięty. Więc wymienili łańcuch, pojechałem do domu. Następnego dnia rano znowu warkot, znowu warsztat. Po sprawdzeniu wariatory były do wymiany - to ich wadliwa praca naciągnęła łańcuch. Od 2 dni po wymianie wariatorów jest ok. Autostrada Wrocław-Warszawa przejechana.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Zgrzyty przy zmianie biegu 1 na 2.
  • Mitsubishi Eclipse Cross SUV 1.5 T 163KM 120kW 2017-2021
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 2
Zgrzyty przy zmianie z biegu 1 na 2. Ta zmiana jest ciężka jak w starze z lat 70.
2 komentarze
Stuki przedniego zawieszenia
  • Mitsubishi Eclipse Cross SUV 1.5 T 163KM 120kW 2017-2021
  • zawieszenie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 2
Przednie zawieszenie po prawej stronie tłucze się na każdym najmniejszym doleczku a na większych i lewa strona. Jedzie się po nierównej jezdni jak wozem drabiniastym w 70 latach.
1 komentarz
Mitsubishi Eclipse Cross SUV PHEV Facelifting
Aktualnie przeglądasz Mitsubishi Eclipse Cross SUV PHEV Facelifting