Szukaj

Informacje o Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d 1.1 DOHC 75KM 55kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Auta małe
W tym aucie jest silnik, który idealnie dogada się zarówno z autem, jak i kierowcą. Spożywa benzynę, ma 1.3l i zgrane stado 95KM, które zazwyczaj trzeba pogonić wysokimi obrotami i pedałem gazu. Fakt, przy wyższych obrotach motor jest trochę za głośny, ale pozwala na sprawne poruszanie się autem w każdych warunkach i to, co ucieszy właśnie kierowcę – jest oszczędny. Podstawowa jednostka 1.1 wyciąga aż 75KM, ale wszystko jest osiągnięte kosztem sposobu pracy. Na niskich obrotach nie ma ona bladego pojęcia, co tak naprawdę ma robić – ożywa dopiero w drugiej połowie obrotomierza, zresztą podobnie jak 1.3l. Flagowy motor ma już 1.5l i 109KM – wyraźnie czuć, że jest elastyczniejszy. Do tego jest też dostępny w wersji hot – 150-konnej!
czytaj więcej
Powagosław
Colt jeszcze nigdy nie był tak zgrabny, jak ostatni z jego przedstawicieli. Jego sylwetka mogła by służyć jako przykład poglądowy dla początkujących designerów. Poza tym, to pojazd znakomicie sprawdzający się w miejskiej jeździe. ~Powagosław
Luzacjusz
Na Dzikim Zachodzie bez Colta albo innego Winchestera można było co najwyżej czyścić spluwaczkę w saloonie. Na ulicach dzisiejszych miast Dziki Zachód miesza się z afrykańska dżunglą. Więc warto czasem mieć pod ręką jakiegoś Colta. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1124 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 100 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 84,,8 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Andrzej
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.1 DOHC 75KM 55kW
Posiadam to auto od 2 lat, kupiłem z przebiegiem 150000km, przejechałem ok 40000km , jest to auto absolutnie bezawaryjne mimo swoich lat i sporego przebiegu, a wiem co mówię bo miałem w życiu kilkanaście samochodów. Korozja w przeciwieństwie do Mazd i Hond jest mu nieznana. Silnik pomimo 3 cylindrów jest bardzo dynamiczny i elastyczny, jedynie na postoju odczuwasz że to 3-cylindrowiec, w czasie jazdy nie ma to Żadnego znaczenia. Jazda nawet po autostradzie z dużymi prędkościami to żaden problem, przy tym niskie spalanie. Kupiłem to auto z pewnymi obawami sprowadzone z Niemiec przez handlarza, i wreszcie zapomniałem o warsztatach samochodowych. Jak nie jakiś ulep, to brać w ciemno!!!
4,8
~Andrzej
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.1 DOHC 75KM 55kW
Posiadam to auto od 2 lat, kupiłem z przebiegiem 150000km, przejechałem ok 40000km , jest to auto absolutnie bezawaryjne mimo swoich lat i sporego przebiegu, a wiem co mówię bo miałem w życiu kilkanaście samochodów. Korozja w przeciwieństwie do Mazd i Hond jest mu nieznana. Silnik pomimo 3 cylindrów jest bardzo dynamiczny i elastyczny, jedynie na postoju odczuwasz że to 3-cylindrowiec, w czasie jazdy nie ma to Żadnego znaczenia. Jazda nawet po autostradzie z dużymi prędkościami to żaden problem, przy tym niskie spalanie. Kupiłem to auto z pewnymi obawami sprowadzone z Niemiec przez handlarza, i wreszcie zapomniałem o warsztatach samochodowych. Jak nie jakiś ulep, to brać w ciemno!!!
4,8
~Andrzej
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.1 DOHC 75KM 55kW
Posiadam to auto od 2 lat, kupiłem z przebiegiem 150000km, przejechałem ok 40000km , jest to auto absolutnie bezawaryjne mimo swoich lat i sporego przebiegu, a wiem co mówię bo miałem w życiu kilkanaście samochodów. Korozja w przeciwieństwie do Mazd i Hond jest mu nieznana. Silnik pomimo 3 cylindrów jest bardzo dynamiczny i elastyczny, jedynie na postoju odczuwasz że to 3-cylindrowiec, w czasie jazdy nie ma to Żadnego znaczenia. Jazda nawet po autostradzie z dużymi prędkościami to żaden problem, przy tym niskie spalanie. Kupiłem to auto z pewnymi obawami sprowadzone z Niemiec przez handlarza, i wreszcie zapomniałem o warsztatach samochodowych. Jak nie jakiś ulep, to brać w ciemno!!!
Zacinający się pierwszy bieg.
  • Mitsubishi Colt VII
  • inne
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 1
Trudności z włączeniem 1 biegu.Średnio zdarza się to trzy, cztery razy podczas ok.godzinnej jazdy.Usterka ta objawia się tym,że przy wciśniętym sprzęgle 1 bieg blokuje się całkowicie.Trzeba wtedy puścić sprzęgło i jeszcze raz je wcisnąć wtedy jedynka wchodzi.Jest to niezwykle stresująca sytuacja w przypadku gdy np.trzeba szybko ruszyć.Można się też ratować ruszając z 2 biegu.Mój Colt ma dopiero 3 mce.Mam przez to popsutą całą radość z jazdy.Zgłaszałem ten problem do serwisu.Serwis po obserwacji uznał,że jest wszystko ok.
9 komentarzy
Stukanie w zawieszeniu-lewy przód, podczas skręcania w lewo
  • Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d 1.3 Cleartec MIVEC 95KM 70kW 2008-2011
  • zawieszenie
  • 70 tys. km
Podczas jazdy, w czasie skręcania w lewo, o kąt od ok 50 stopni, do 90 stopni, po małym łuku, o promieniu rzędu 3 do 6 m, słychać szybie stukanie, niezbyt mocne, z lewej strony, z przodu. Czy ktoś z Państwa miał podobny przypadek w swoim aucie albo spotkał się z informacjami o takiej usterce*Przegląd techniczny pojazdu w ASO nic nie wykazał*Będę wdzięczny za informacje lub sugestie*Pozdrawiam!
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Wyłączenie silnika w czasie jazdy.
  • Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d 1.1 DOHC 75KM 55kW 2008-2011
  • silnik
W trasie zapaliła lampka check silnik wyłączył się, rozrusznik kręci silnik nie uruchamia się. Silnik benzyna i LPG.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d