Szukaj

Informacje o Mitsubishi Colt VI Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW 2004-2008

Lata produkcji: 2004 – 2008
Segment: Auta małe
Szósta generacja modelu produkowana w latach 2004-2008. Przełomowa w historii Colta, głównie z powodu zmiany segmentu z C na B. Model otrzymał nowe nadwozie zaprojektowane przez Francuza Oliviera Boulaya. Był pierwszym owocem współpracy Mitsubishi oraz DaimlerChrysler. Płytę podłogową dzielił ze Smartem Forfour, modelem marki należącej do obecnego koncernu Daimler. Pierwszy model w rodzinie produkowany w holenderskiej fabryce firmy. Dostępny również w wersji kabrio-coupe. Wielokrotnie nagradzany, m. in. „Złotą kierownicą” wg „Bild Am Sonntag” oraz tytułami Samochodu Roku w sześciu europejskich konkursach.
czytaj więcej
Powagosław
Colt jeszcze nigdy nie był tak zgrabny, jak ostatni z jego przedstawicieli. Jego sylwetka mogła by służyć jako przykład poglądowy dla początkujących designerów. Poza tym, to pojazd znakomicie sprawdzający się w miejskiej jeździe. ~Powagosław
Luzacjusz
Na Dzikim Zachodzie bez Colta albo innego Winchestera można było co najwyżej czyścić spluwaczkę w saloonie. Na ulicach dzisiejszych miast Dziki Zachód miesza się z afrykańska dżunglą. Więc warto czasem mieć pod ręką jakiegoś Colta. ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1124 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 100 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75,0 x 84,8 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,7
~dbronisz@neostrada.pl
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
samochod jest OK. Bardzo pojemny i ma duzo gadgetow- podnoszone siedzenia, duzo zakamarkow na mapy i inne drobiazgi, chlodziarka na napoje. Niezadowolony jestem ze skrzyni biegow ktora nie zawsze da sie przelozyc na wsteczny bez podwojnego wciskania sprzegla. Zmienilbym tez kat nachylenia slupkow przedniej szyby strasznie duzy slepy punkt. Mozna sie przyzwyczaic ale oby przed wypadkiem. Alarm podobno czuly na jakies pola magnetyczne. Samochod zawiodl mnie juz trzy razy w ciagu pol roku. Bez zadnej przyczyny wlacza sie autoalarm. Czasem przy wyjsciu z samochcodu czasem po otwarciu drzwi, Raz samochod zostal sciagniety do servisu gdzie cos pogrzebali i zaczal dzialac, ale przyznali sie ze nie wiedza co to bylo. Raz przyjechal gosc zeby samochod sciagnac a ten niby sam sie nareperowal. Innym razem zaczalem klikac pilotem nad konsola i tez alarm sie cudem ustawil i wylaczyl. Dobrze jezdzi po kaluzach prawie go nie sciaga.
4,7
~szary11
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
Największą zaletą dla mnie jest przestronne i funkcjonalne wnętrze, które ma sporo możliwości konfiguracji, tj. przesuwana tylna kanapa, składane oparcie fotela pasażera (można przewieźć 3m listwy z zamkniętą klapą), duże drzwi i świetny dostęp do wnętrza. Bardzo mi się przydają te możliwości jako dla działkowca. Autko ogólnie jest przyjemne, dość wygodne, koszta eksploatacji są niskie.
4,1
~Sebuś
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
Na dzień dzisiejszy ? Zmieniłbym swojego poczciwego \" żuczka \" na model CZT, który mi sie ojj długo marzy.. Ale lepszego auta na te czasy nie mogłem sobie wybrać!!! Bardzo mało pali, kiedy trzeba pokaże klase na światłach, pomieści komfortowo 4 a nawet 5 osób i mimo 116 tyś. km. i 8 lat nigdy nie stanąłem na poboczu!
Średnie spalanie dla Mitsubishi Colt VI Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW 2004-2008
6,5
l/100 km
7,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
Przy 90-ciu na autostradzie pali śmiesznie mało. A jeździć niestety należy z prędkością tira, bo przy 140 auto trzęsie się jak Soyuz III koziołkujący w atmosferze i podobnie pali. Samochód do odpalenia audiobooka/podcasta i niespiesznego turlania się w stronę celu. Jasne, twój kolega z podstawówki ze swoim Audi 80 lub Passatem będzie się z twoich osiągów śmiać, ale podróż z Krakowa nad morze kosztuje mnie 70 złotych. Do tego, auto dziwacznie wręcz pakowne, a w mieście nawet na gazie bardzo zrywne. Jedyny problem to widoczność na zakrętach, boczne kolumny wręcz zachęcają do wjechania w kogoś na dwupasmowym rondzie, bo tak bardzo nic nie widać. Jak chcesz tuningować lub zapie***lać, to sobie daruj, bo nawet z największym silnikiem wyciszenie pozostanie równie żadne.
6,9
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
Samochód reklamowany jest jako bardzo oszczędny w tej wersji silnikowej. Owszem, można nim osiągać wyniki zbliżone do diesla powiedzmy 1.9, ale moc jakby nie ta. Faktyczne spalanie przy normalnej jeździe, tzn. zmianie biegów przy 3-3,5 tys. obrotów daje 5.6-5.8 na trasie i 6.8-7.9 po mieście w zależności od warunków. Na autostradzie bardziej ekonomiczny - 4,6 - 5,1 przy 120/130 km/h i jednostajnej jeździe bez gwałtownych ruchów gazem. To dziwne, bo małe silniki przy szybkiej jeździe są zwykle paliwożerne.
5,9
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
Jeżeli chodzi o spalanie, mistrz! Przy trzymaniu na każdym biegu obrotów do 3,5-4 tysięcy lekko trzymając pedał gazu ( wchodzi na obroty powoli ) spalanie w mieście 5 l to norma! Na trasie udało mi sie zejść do 4.3 L/100 km przy 90/100 km/h ! Tankuje za 50 zł PB98 ( 8.5 l ) mając początek rezerwy ( komputer wskazuje 80 km do przejechania ) i robie bez problemu do 170 a nawet 200 kilometrów! Jak sie uda jeździć powoli... :D Dynamiczna jazda? Potrafi spalić tyle, ile mu sie da, do 8 litrów.

Usterki Mitsubishi Colt VI

Liczba wpisów: 18
Mitsubishi Colt VI Hatchback