Szukaj

Informacje o Mitsubishi ASX I SUV Facelifting 2019 2.0 150KM 110kW 2019-2021

Lata produkcji: 2019 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2010, MItsubishi ASX to pierwszy kompaktowy crossover (segment I) w ofercie japońskiej marki. ASX zajął miejsce obok większego brata Outlandera, uzupełniając tym samym ofertę "uterenowionych" modeli marki. Tak jak Outlander, ASX (którego pierwowzorem był prototyp z roku 2007, noszący nazwę Concept-cX) zaprojektowany został zgodnie z nową filozofią stylistyczną Mitsubishi o nazwie „Jet Fighter”. Nazwa ASX ma być skrótem (zmodyfikowanym) od słów „Active Sports Crossover”. W Stanach Zjednoczonych Mitsubishi ASX jest oferowany pod nazwą Outlander Sport. Między innymi w Kanadzie i Japonii ASX znany jest jako RVR (nie mając przy tym nic wspólnego z produkowanym w latach 1991-2002 - vanem RVR).
czytaj więcej
Powagosław

„Rekinopodobny” wygląd nowych Mitsubishi jest wciąż na tyle świeży, żywotny i drapieżny zarazem, że bezpiecznie można przeszczepiać go na kolejne modele marki. ASX robi znakomite wrażenie i zasługuje na plusy również za ładny tył i całkiem dynamiczny profil.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem trochę jak z oswojonym, znudzonym tygrysem w zoo. Porykuje w klatce, rzuca złowrogie spojrzenia, ale interesuje go tylko to, co przyniosą mu w wiaderku do jedzenia, bo sam nie upolowałby nawet kiełbasy w sklepie mięsnym. ASX też wygląda groźnie (fakt: rekin, nie tygrys), ale to milusi familycar. Choć dość ciekawy, przy okazji.

~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2021 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 195 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~lelek13
Mitsubishi ASX I
SUV Facelifting 2019 2.0 150KM 110kW
Użytkowałem to auto przez rok jako służbowe pokonując w tym czasie ponad 60tys. km. na wszystkich możliwych rodzajach dróg - w tym w trudnym terenie. Moja opinia jest neutralna, ale na prawdę tęsknię za tym autem, gdyż bardzo trafiło w mój gust. Jest to stara konstrukcja, ale dzięki temu czuć ducha starej motoryzacji z wszystkimi jej zaletami - niezawodność, prostota która uspokaja. Normalne, wygodne auto na którym zawsze można polegać. Prywatnie jeździłem/jeżdżę dużo droższymi samochodami, ale zawsze z nostalgią wracam do ASXa. Na co dzień wygodny i bardzo dzielny w terenie.
4,9
~Sławek
Mitsubishi ASX I
SUV Facelifting 2019 2.0 150KM 110kW
Poprzednio jeździłem Mitsubishi ASX z silnikiem 1.6 wersja Invite. W listopadzie zmieniłem na ASX z silnikiem 2.0. Różnica jest znacząca. Większy moment obrotowy i moc dają temu autu nowy wymiar. Może tylko brak 6 biegu. Jednak w jeździe codziennej na krótkich dystansach i z pominięciem dróg ekspresowych 5 biegowa skrzynia wystarcza. Auto w porównaniu z poprzednią wersją zbiera się żwawo praktycznie bez szczególnego dodawania gazu. Różnica pomiędzy starszą wersją, a nowszą to przyjemność z jazdy. Ponadto przy tym wzrost zużycia paliwa może średnio o 1 litr. Polecam widoczna jest różnica. Do tego silnik wolnossący z pośrednim wtryskiem paliwa co może dawać gwarancję długotrwałej bezawaryjnej jazdy. Polecam.
4,8
~Borys
Mitsubishi ASX I
SUV Facelifting 2019 2.0 150KM 110kW
Do bólu prosty samochod i to jego najwiekszy plus. Bardzo niskie koszty utrzymania. Polecam z napedem awd (4x4) Minusy to przede wszystkim wyciszenie przy jezdzie z predkosciami autostradowymi - nie oszukujmy sie jednak. Nadwozie typu suv to nie sedan i tak po prostu musi byc. Cicho jest dopiero w premium za x4 wieksze $ (i to nie zawsze)
Mitsubishi ASX I SUV Facelifting 2019