Szukaj

Informacje o Mitsubishi ASX I SUV

Lata produkcji: 2010 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2010, MItsubishi ASX to pierwszy kompaktowy crossover (segment I) w ofercie japońskiej marki. ASX zajął miejsce obok większego brata Outlandera, uzupełniając tym samym ofertę "uterenowionych" modeli marki. Tak jak Outlander, ASX (którego pierwowzorem był prototyp z roku 2007, noszący nazwę Concept-cX) zaprojektowany został zgodnie z nową filozofią stylistyczną Mitsubishi o nazwie „Jet Fighter”. Nazwa ASX ma być skrótem (zmodyfikowanym) od słów „Active Sports Crossover”. W Stanach Zjednoczonych Mitsubishi ASX jest oferowany pod nazwą Outlander Sport. Między innymi w Kanadzie i Japonii ASX znany jest jako RVR (nie mając przy tym nic wspólnego z produkowanym w latach 1991-2002 - vanem RVR).
czytaj więcej
Powagosław

„Rekinopodobny” wygląd nowych Mitsubishi jest wciąż na tyle świeży, żywotny i drapieżny zarazem, że bezpiecznie można przeszczepiać go na kolejne modele marki. ASX robi znakomite wrażenie i zasługuje na plusy również za ładny tył i całkiem dynamiczny profil.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem trochę jak z oswojonym, znudzonym tygrysem w zoo. Porykuje w klatce, rzuca złowrogie spojrzenia, ale interesuje go tylko to, co przyniosą mu w wiaderku do jedzenia, bo sam nie upolowałby nawet kiełbasy w sklepie mięsnym. ASX też wygląda groźnie (fakt: rekin, nie tygrys), ale to milusi familycar. Choć dość ciekawy, przy okazji.

~Luzacjusz

Mitsubishi ASX I SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4295 mm
Szerokość 1770 mm
Wysokość 1615 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1625 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1525 mm
Rozstaw kół - tył 1525 mm
Prześwit 195 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1193 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 419 l
Głębokość brodzenia 400 mm
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,9
~Ptaku_94
Mitsubishi ASX I
SUV 1.6 MIVEC 117KM 86kW
Auto pełne sprzeczności... Gdyby miał mocniejszy silnik i lepsze wyciszenie to byłoby idealnym samochodem dla mnie (mógłby być jeszcze automat- wiem, powinienem wziąć w takim razie wersję US, ale mój ówczesny budżet na to nie pozwalał, poza tym trochę bałem się kupić auto z niewiadoma historią). Ale pomijając te niedogodności to w swojej kategorii cenowej auto praktycznie bezkonkurencyjne. Ja zastanawialem się między nim a Dacia Duster oraz Nissanem Qashqaiem (oba po liftingu). Z tej trójki zdecydowanie najbardziej podobał mi się ASX ze swoim przodem w stylu jet fighter (wielu moich znajomych potwierdza moją opinię i podpytują czy nie chce go sprzedać :D). Dacia ma kilka niedociągnięć które mi nie pasują (np. Brak automatycznych wycieraczek lub podłokietnika z tyłu) a Nissan był za drogi, poza tym i tak musiałbym do niej zakładać LPG (brałem pod uwagę wyłącznie silnik 2.0) co generowałoby dodatkowe koszty. Tutaj musiałem zrezygnować z kilku rzeczy, ale w zamian mam auto, które nigdy (odpukać!) się nie zepsuło, zawsze dowiezie mnie z punktu A do punktu B i oprócz wymian płynów eksploatacyjnych nic się z tym autem nie dzieje. Kupując to auto kupiłem sobie święty spokój, dlatego też kupiłbym to auto ponownie (choć tym razem chyba skłoniłbym się ku wersji 2.0 z CVT)
4,4
~Marcin
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Ogólnie fajne auto, tylko audio, wykończenie i miękkie zawieszenie to dramat. Samochód pomimo powszechnej opinii nie rdzewieje - ma zwykły nalot jak większość innych na podwoziu. Przestronny (jak na te wymiary- wielkość kia ceed hatchback, a ilość miejsca nieporównywalna!) Duży bagażnik. Super światła- xenon o bardzo szerokim zasięgu bocznym- nie potrzeba doświetlania, jest bardzo dobrze. Jak to japończyk usterek przez 1,5 roku żadnych... Napęd 4x4 to Haldex II generacji, więc tani w utrzymaniu, a w śniegu pod ostrą górę (dojazd do domu) daje spokojnie radę w ustawieniu "Auto" jeszcze nie potrzebowałem ustawiać na "Lock", a zima u mnie od połowy Grudnia do Marca (taka ze śniegiem). Fajne auto jeżeli potrzebujesz 4WD i chcesz mieć "święty spokój", z tego co słyszałem DPF sprawia problemy - ale to w zasadzie jak w większości Diesli. Spalanie w mieście to takie 8litrów w trasie to 7 litrów, nie wierzcie w 5 litrów, chyba, że z wiatrem z górki- przód tego auta to taka ścianka działowa niezbyt aerodynamiczna...
4,4
~Marek
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Świetne, niezawodne auto w dobrej cenie. Mamy go w firmie od nowości, pierwsze 150 00 zrobiła pani, która tyle się interesowała, co raz w roku zajechała do ASO. Po 6 latach trzeba było wymienić kilka elementów nadwozia, które złapały luzy lub naturalnie się zużyły (amory, poduszki, wahacze, stabilizatory). Po wymianie i kontroli w 2 rożnych serwisach - igła. Właściciel jednego powiedział, że cieszyłby się, gdyby miał auto w takim stanie. Silnik i napęd to zdecydowane plusy. W najbogatszej wersji Intense Plus jest niemal wszystko, czego można potrzebować. Mi brakuje jedynie przycisków z pamięcią ustawienia fotela kierowcy. Poza tym komplet. W momencie zakupu wyposażenie przebijało niektóre auta premium. Najsłabiej wypada lakier i wyciszenie. Z tym drugim mozna podziałać samemu, z pierwszym trzeba niestety sporo uważać. Plus taki, że po 7latach nie łapie korozji. Nie jest to Passat do zajechania, jeśli ktoś dba o auto i regularnie serwisuje, 250 000 zrobi bez zająknięcia i jakiejkolwiek usterki.
Średnie spalanie dla Mitsubishi ASX I SUV
6,8
l/100 km
6,0
l/100 km
7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Te raporty spalania co to są rozjeżdzają sie cąłkowiecie z prawdą, nie mowiac juz o deklaracji producenta. wartosci podawane przez kompyter i tyle. w rzeczywistości trzeba do nich dodać minimum 0,5l/100km tak wiec realnie srednio wychodzi 7,3l/100km średnia z 60tys km Auto mało awaryjne. powyżej 2,5tys obr. głośne nawet bardzo. silnik długo sie nagrzewa chyba przez duży grill. do 180km/h idzie jak burza. wygląd super jakość wykończenia dobra przyjemnosc z jazdy dobra koszty utrzymania dobre ksenony - rewelacja ! szczególnie nocą wszystko widać. teraz minusy: skrzynia biegów - słabe przełożenie zawieszenie - bardzo twarde. szczególnie tył jak w wozie drabiniastym bagażnik - za mały jak na potrzeby 3osobowej rodziny.
6,9
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Deklarowane wartosci spalania to bajki. W miescie w lecie auto zlopie 9l/100km, w trasie (bez autostrad) okolo 6,5l/100km, na autostradach powyzej 130km/h spalanie podchodzi pod 9l/100km. W sumie wyniki akceptowalne jak na samochod o takiej bryle, ale nijak sie to ma do danych producenta. Poza tym czeste i drogie przeglady gwarancyjne. Polecam przed zakupem sprawdzic ile kosztuje 3 przeglad i co wchodzi w jego sklad. Bo diagnostyka sluchowa silnika (doslownie) kosztuje w Mitsubishi niemal 1800 zl.
7,0
Mitsubishi ASX I
SUV 1.8 DID MIVEC 150KM 110kW
Super auto. Przejeździłem nim 150tys. km. Średnie spalanie z rachunków ze stacji ok. 7l/100km. Na zimówkach 7,5. Nie przekraczałem 8l jeżdżąc dynamicznie. Na emeryta (90km/h na tempomacie) da się zejść do 6,5 ale frajdy z jazdy wtedy niewiele - zwłaszcza że tiry wyprzedają :P Komputer jest optymistą i zawsze podaje z litr mniej niż w rzeczywistości na stacji trzeba nalać :(( Kupiłbym jeszcze raz, ale nie ma już w ofercie.
Mitsubishi ASX I SUV