Szukaj

Informacje o Microcar MGo Hatchback 0.5L 5KM 4kW od 2015

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Auta najmniejsze
Dwuosobowy mały samochód miejski, zaliczany do grupy mikrosamochodów (segment A), produkowany od 2008 roku. W ofercie francuskiego producenta M.Go zastąpił serię modeli MC. Dostępny z silnikiem benzynowym, diesla oraz napędem elektrycznym. W Polsce auto trafiło do sprzedaży w roku 2010 i jest jednym z niewielu samochodu na naszym rynku, do prowadzenia którego wystarczy prawo jazdy kategorii B1. Oferowany również w wersji czteroosobowej wersji Family oraz w usportowionych wersjach F8 i F6.
czytaj więcej
Powagosław
W pewnym sensie pionierskie przedsięwzięcie na naszym rynku, choćby biorąc pod uwagę cenę M.Go (zdecydowanie za wysoka) i wyniki sprzedaży porównywalnego Smarta w Polsce (nie więcej niż sto rocznie). A Smart jest ładniejszy. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie, to nie jest auto z Chin, nawet jeśli bardzo się z wytworami tamtejszej motoryzacji kojarzy. To auto dla człowieka, któremu w życiu jest wszystko jedno. Łącznie z tym, na co wydaje swoje pieniądze. Są tacy ludzie? ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 505 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 5 KM (4 kW) przy 3000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 17 Nm przy 1700 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 2
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Średnica cylindra × skok tłoka 72 x 62 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny

Usterki Microcar M.Go

Liczba wpisów: 3
Awaria wentylatora chłodniczego
  • Microcar M.Go Hatchback
  • układ chłodzenia
  • 48 tys. km
Witam auto zakupiłem nie dawno ale napotkał mnie problem. Dzisiaj odbyłem nim 3 trasy 1)45 km 2)6 km 3)22 km. Problem tyczy się układu chłodzącego gdy jechałem pojazdem podczas jazdy 1 problemu nie było natomiast gdy wracałem z jazdy 2 zapaliła sie kontrolka dotycząca zbyt wysokiej temp płynu chłodzącego, na początku 3 jazdy było dobrze po 3 km sie zapaliła a potem zgasła i była zgaszona przez dłuższy czas, zajechaliśmy zatankowac wsiadłem i juz wracałem do domu a podczas tej jazdy na przemian gasła i sie zapalała. Podniosłem maske i zauważyłem ze wentylator sie nie kręci pomimo tego, że wrecz kipiało z silnika. Poziom płynu chłodniczego jest okej, wentylator gdy nim sam zakręciłem kręcil sie bez oporów i poprawnie, kabel idący do wentylatora nie wydawał sie uszkodzony. Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy ? podkreslam ze bezpieczniki nie były sprawdzane a jeszcze mam pytanie czy skrzynie bezpieczników można bezpiecznie wyjąc z auta i w jaki sposob to zrobić?
Oczekuje na rozwiązanie
Licznik się cofnął
  • Microcar MGo Hatchback 0.5L 5KM 4kW od 2015
  • inne
  • 31 tys. km
Przejechałem 120 kilometrów i licznik się cofnął o 200 co może być przyczyną
Oczekuje na rozwiązanie
silnik nie odpala
  • Microcar M.Go
  • silnik
  • 90 tys. km
zgaszony wieczorem, rano kręci nie zapala ,bezpieczniki sprawdzone pompka na krótko chodzi ,po włączeniu i kręceniu pompka nie chodzi
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Microcar M.Go Hatchback
Aktualnie przeglądasz Microcar M.Go Hatchback