Szukaj

Informacje o MG ZS II 1.5 VTi-Tech 106KM 78kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 106 KM (78 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 141 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 75 x 84,8 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Całokształt - Ergonomia - Silnik

Wybrane oceny

4,4
~xbiegacz
MG ZS II
SUV 1.5 VTi-Tech 106KM 78kW
Żona zakupiła samochód w marcu 2024 nowy z Chin, ale niestety rocznik 2023 (pierwszy minus), z 2024 był lepiej wyposażony ale 3 cylindrowy, jak większość szrotów typu kia czy inne niby lepsze marki. Generalnie kosiarki nie chcieliśmy zatem 1.5. Cena wiadomo bardzo atrakcyjna za tak ładne auto z dobrym wyposażeniem. Alternatywnie mogliśmy kupić 4-5 letniego suva znanej marki z niewiadomym pochodzeniem. Zatem wybór po ok 4 miesiącach użytkowania uznaję za właściwym. Ogolnie auto bardzo dobre (choć po takim przebiegu trudno o rzetelną ocenę). W środku wykonane starannie (wersja executive), wbrew temu co piszą ciche, ogólnie wysoki komfort jazdy. Z zewnątrz ładne, praktycznie mazda cx5. Na minus jednak dość wysokie spalanie (od 5,6 do 8,5), w mieście min. 7,7-8,0 oraz niewielki zasięg auta (ok. 600 km). Największa wadą jest relatywnie słabe przyspieszenie (choć samochód jest dopiero docieramy). Ogólnie polecam za te pieniądze bezkonkurencyjny.
2,4
~viola_k
MG ZS II
SUV 1.5 VTi-Tech 106KM 78kW
Jest to kolejny samochód w moim życiu i pierwszy, który mnie aż tak rozczarował. Jedną z licznych, przykrych niespodzianek jaka mnie spotkała, był brak możliwości ustawienia języka polskiego w menu ekranu dotykowego, a co za tym idzie w napisach wyświetlanych na zegarach i wyświetlaczu. Nie zwróciłam na to uwagi przy zakupie, bo jestem informatykiem więc "wiem lepiej" i nie nie potrzebuję aby sprzedawca mi cokolwiek tłumaczył!!!. No i niestety klapa...Po dwóch dniach walki z dealerem, dowiedziałam się od serwisu, zupełnie innej grupy dealerskiej, że zakupiona przeze mnie wersja samochodu języka polskiego po prostu nie ma....I problem nie polega na tym, ze nie potrafię znaleźć stosownej opcji w ustawieniach. Być może przy następnym przeglądzie wpłynie aktualizacja, wtedy BYĆ MOŻE mi doinstalują...Samochód kupiłam dla Mamy, która nie miała szczęścia nauki j. angielskiego (lub fińskiego - bo taki akurat jest dostępny) w szkole. Więc jeździ - nie mając bladego pojęcia, co jej się wyświetla na zegarach i panelu dotykowym: obroty silnika, prędkość czy informacja, że samochód za chwilę eksploduje. I choć młodych projektantów, zdumiewać może fakt, że większość 55-latków, którzy w szkole podstawowej uczyli się wyłącznie języka rosyjskiego, nadal żyje - jednak wierząc statystykom - tak właśnie jest i również tacy "wiekowcy" chcieliby korzystać ze zdobyczy techniki współczesnej. Zresztą również ja, mimo pomyślnego zdania egzaminu państwowego z języka angielskiego, niektórych zwrotów po prostu nie rozumiem.
3,6
~Kapi
MG ZS II
SUV 1.5 VTi-Tech 106KM 78kW
Autem zainteresowałem się od premiery w PL była nawet chęć zakupu, auto wporzyczone na urlopie w Chorwacji. Jak na wyrób chiński auto całkiem dobrze wykonane, zewnątrz i środek może być, klima działa super nawet przy 35 stopniach. Przy 4 osobach dorosłych i trochę bagażu,auto nie miało siły jechać i ten smród tanich chińskich klapek w środku. Auto nie zachwyciło mnie więc po testach odeszła mi chęć zakupu.
MG ZS II