Szukaj

Informacje o MG ZS II 1.0 T-GDi 111KM 82kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 111 KM (82 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 1800-4700 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 74 x 77,4 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,2
~Jan Winnicki
MG ZS II
SUV 1.0 T-GDi 111KM 82kW
Dzień dobry, będąc już któryś raz z rzędu w słonecznej Andaluzji, miałem okazję wypożyczać samochód. Często dostawałem tradycyjne marki samochodów jak np Jeep Renegade, Fiat Panda, Citroen c3 Aircross, Reanult Clio itd. Jednak tym razem, marka była zupełnie inna. Pierwszy raz w życiu miałem okazję jeździć chińskim produktem! Pierwsze wrażenie WOW! - auto prezentuje się niezwykle elegancko, w środku zaś jest wyjątkowo dobrze wykończony (w bardzo wielu miejscach znajdują się skórzane obszycia niczym w klasie premium, nie ma porównania do Fiata czy Toyoty już nie wspominając o Suzuki). W środku przestrzeni jest wystarczająco dużo, niemniej jednak w moim prywatnym aucie - Suzuki SX4 S-Cross tej przestrzeni jest odrobinę więcej(ale wykończenie wnętrza japońskiego auta jest żenująco słabe w porównaniu do chińskiego wyrobu). Analogicznie jest w przypadku wyciszenia wnętrza - tutaj Suzuki również zostaje daleko, daleko w tyle. MG niesamowicie się postarało w kwestii wygłuszenia kabiny, w środku jest tak cicho jak w moim byłym Fiacie Bravo 1.9 multijet. Brawa dla Chińczyków!!! Bardzo rzadko można trafić na tak dobrze wyciszony samochód. Większość aut jest niestety głośna w środku. Jeszcze w kwestii wnętrza muszę przyznać że podobnie jak nadwozie, prezentuje się ono bardzo elegancko i nowocześnie. Naprawdę cieszy oko taki nowoczesny, schludny wygląd. Niestety, choć multimedia wyglądają ładnie to niestety ale nie są zbyt wygodne w obsłudze - wolno działają a ustawianie czegokolwiek np mapy może być denerwujące ze względu na mało intuicyjną obsługę. Dodatkowo kilka funkcji chyba klimatyzacja, jest ustawianych właśnie za pomocą multimediów (byłem tam w lutym więc już do końca nie pamiętam wszystkiego). Nie jest to dobre rozwiązanie choćby dlatego że jak multimedia padną to i wszystkie inne funkcje przestają być dostępne. Przykładowo, w Octavii i Golfie praktycznie wszystko jest ustawiane za pomocą multimediów - akurat tak się składa że to auta wyjątkowo awaryjne i jak system zacznie żyć swoim życiem to jest koniec. Warto poczytać opinie o najnowszej Octavii 4 i Golfie 8.... Co do MG to muszę jeszcze wspomnieć o dwóch rzeczach związanych z elektronicznymi zegarami. Otóż, pierwsza sprawa jest taka że ilość obrotów jest podawana wyłącznie za pośrednictwem cyfr! Nie ma standardowego zegaru w kształcie koła, choćby wirtualnego. Za to w bazowej wersji kosztującej poniżej 80 tys zł, klient otrzymuje standardowy obrotomierz o normalnym kształcie. Druga rzecz, wyjątkowo zadziwiająca to brak termometra mierzącego temperaturę na zewnątrz!! Podejrzewam że konstruktorzy MG zwyczajnie o tym elemencie zapomnieli. Jedną z największych zalet MG ZS (oraz innych modeli oferowanych przez tą markę) jest stosunek ceny do wyposażenia. Otóż, za niecałe 80 tys zł dostajemy w standardzie: Kolorowy ekran dotykowy 10,1" Apple CarPlay & Android Auto Szlifowane alufelgi 17" System monitorowania ciśnienia opon Światła do jazdy dziennej LED Klimatyzacja sterowana na ekranie dotykowym Tylne czujniki parkowania Tempomat z ograniczeniem prędkości Srebrne relingi dachowe Kierownica obszyta skórą Odprowadzanie światłami do domu (follow me home) Elektrycznie ustawiane lusterka boczne w kolorze nadwozia Silnik wolnossący 1.5 109HP W wyższej wersji za ok 90 tys zł z silnikiem 1.0 Turbo otrzymujemy dodatkowo: elektroniczne zegary, kamera 360( tylko 1.0), nawigacja, przednie światła przeciwmgielne, ogrzewanie przednich foteli (tylko 1.0), martwe pole (tylko 1.0), elektroniczny hamulec ręczny (tylko 1.0 z automatem). Jak widzimy, stosunek ceny do tego co ten chiński wyrób oferuje jest imponujący. Jest tylko jeden mały problem..........................................................................
4,2
~adriano italiano
MG ZS II
SUV 1.0 T-GDi 111KM 82kW
Bomba! Szczególnie do nagrywania contentu dla dorosłych z moją ukochaną lnstagram:@natalia.lenc sami zresztą zobaczcie jak auto sprawuje się w praktyce :) Jedno wielkie polecanko!!!
MG ZS II