Szukaj

Informacje o MG ZS II

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

MG ZS II – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny MG ZS II

Liczba ocen: 5
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 40% / przeciw: 60%

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Ergonomia - Silnik

Wybrane oceny

4,4
~xbiegacz
MG ZS II
SUV 1.5 VTi-Tech 106KM 78kW
Żona zakupiła samochód w marcu 2024 nowy z Chin, ale niestety rocznik 2023 (pierwszy minus), z 2024 był lepiej wyposażony ale 3 cylindrowy, jak większość szrotów typu kia czy inne niby lepsze marki. Generalnie kosiarki nie chcieliśmy zatem 1.5. Cena wiadomo bardzo atrakcyjna za tak ładne auto z dobrym wyposażeniem. Alternatywnie mogliśmy kupić 4-5 letniego suva znanej marki z niewiadomym pochodzeniem. Zatem wybór po ok 4 miesiącach użytkowania uznaję za właściwym. Ogolnie auto bardzo dobre (choć po takim przebiegu trudno o rzetelną ocenę). W środku wykonane starannie (wersja executive), wbrew temu co piszą ciche, ogólnie wysoki komfort jazdy. Z zewnątrz ładne, praktycznie mazda cx5. Na minus jednak dość wysokie spalanie (od 5,6 do 8,5), w mieście min. 7,7-8,0 oraz niewielki zasięg auta (ok. 600 km). Największa wadą jest relatywnie słabe przyspieszenie (choć samochód jest dopiero docieramy). Ogólnie polecam za te pieniądze bezkonkurencyjny.
2,4
~viola_k
MG ZS II
SUV 1.5 VTi-Tech 106KM 78kW
Jest to kolejny samochód w moim życiu i pierwszy, który mnie aż tak rozczarował. Jedną z licznych, przykrych niespodzianek jaka mnie spotkała, był brak możliwości ustawienia języka polskiego w menu ekranu dotykowego, a co za tym idzie w napisach wyświetlanych na zegarach i wyświetlaczu. Nie zwróciłam na to uwagi przy zakupie, bo jestem informatykiem więc "wiem lepiej" i nie nie potrzebuję aby sprzedawca mi cokolwiek tłumaczył!!!. No i niestety klapa...Po dwóch dniach walki z dealerem, dowiedziałam się od serwisu, zupełnie innej grupy dealerskiej, że zakupiona przeze mnie wersja samochodu języka polskiego po prostu nie ma....I problem nie polega na tym, ze nie potrafię znaleźć stosownej opcji w ustawieniach. Być może przy następnym przeglądzie wpłynie aktualizacja, wtedy BYĆ MOŻE mi doinstalują...Samochód kupiłam dla Mamy, która nie miała szczęścia nauki j. angielskiego (lub fińskiego - bo taki akurat jest dostępny) w szkole. Więc jeździ - nie mając bladego pojęcia, co jej się wyświetla na zegarach i panelu dotykowym: obroty silnika, prędkość czy informacja, że samochód za chwilę eksploduje. I choć młodych projektantów, zdumiewać może fakt, że większość 55-latków, którzy w szkole podstawowej uczyli się wyłącznie języka rosyjskiego, nadal żyje - jednak wierząc statystykom - tak właśnie jest i również tacy "wiekowcy" chcieliby korzystać ze zdobyczy techniki współczesnej. Zresztą również ja, mimo pomyślnego zdania egzaminu państwowego z języka angielskiego, niektórych zwrotów po prostu nie rozumiem.
4,2
~Jan Winnicki
MG ZS II
SUV 1.0 T-GDi 111KM 82kW
Dzień dobry, będąc już któryś raz z rzędu w słonecznej Andaluzji, miałem okazję wypożyczać samochód. Często dostawałem tradycyjne marki samochodów jak np Jeep Renegade, Fiat Panda, Citroen c3 Aircross, Reanult Clio itd. Jednak tym razem, marka była zupełnie inna. Pierwszy raz w życiu miałem okazję jeździć chińskim produktem! Pierwsze wrażenie WOW! - auto prezentuje się niezwykle elegancko, w środku zaś jest wyjątkowo dobrze wykończony (w bardzo wielu miejscach znajdują się skórzane obszycia niczym w klasie premium, nie ma porównania do Fiata czy Toyoty już nie wspominając o Suzuki). W środku przestrzeni jest wystarczająco dużo, niemniej jednak w moim prywatnym aucie - Suzuki SX4 S-Cross tej przestrzeni jest odrobinę więcej(ale wykończenie wnętrza japońskiego auta jest żenująco słabe w porównaniu do chińskiego wyrobu). Analogicznie jest w przypadku wyciszenia wnętrza - tutaj Suzuki również zostaje daleko, daleko w tyle. MG niesamowicie się postarało w kwestii wygłuszenia kabiny, w środku jest tak cicho jak w moim byłym Fiacie Bravo 1.9 multijet. Brawa dla Chińczyków!!! Bardzo rzadko można trafić na tak dobrze wyciszony samochód. Większość aut jest niestety głośna w środku. Jeszcze w kwestii wnętrza muszę przyznać że podobnie jak nadwozie, prezentuje się ono bardzo elegancko i nowocześnie. Naprawdę cieszy oko taki nowoczesny, schludny wygląd. Niestety, choć multimedia wyglądają ładnie to niestety ale nie są zbyt wygodne w obsłudze - wolno działają a ustawianie czegokolwiek np mapy może być denerwujące ze względu na mało intuicyjną obsługę. Dodatkowo kilka funkcji chyba klimatyzacja, jest ustawianych właśnie za pomocą multimediów (byłem tam w lutym więc już do końca nie pamiętam wszystkiego). Nie jest to dobre rozwiązanie choćby dlatego że jak multimedia padną to i wszystkie inne funkcje przestają być dostępne. Przykładowo, w Octavii i Golfie praktycznie wszystko jest ustawiane za pomocą multimediów - akurat tak się składa że to auta wyjątkowo awaryjne i jak system zacznie żyć swoim życiem to jest koniec. Warto poczytać opinie o najnowszej Octavii 4 i Golfie 8.... Co do MG to muszę jeszcze wspomnieć o dwóch rzeczach związanych z elektronicznymi zegarami. Otóż, pierwsza sprawa jest taka że ilość obrotów jest podawana wyłącznie za pośrednictwem cyfr! Nie ma standardowego zegaru w kształcie koła, choćby wirtualnego. Za to w bazowej wersji kosztującej poniżej 80 tys zł, klient otrzymuje standardowy obrotomierz o normalnym kształcie. Druga rzecz, wyjątkowo zadziwiająca to brak termometra mierzącego temperaturę na zewnątrz!! Podejrzewam że konstruktorzy MG zwyczajnie o tym elemencie zapomnieli. Jedną z największych zalet MG ZS (oraz innych modeli oferowanych przez tą markę) jest stosunek ceny do wyposażenia. Otóż, za niecałe 80 tys zł dostajemy w standardzie: Kolorowy ekran dotykowy 10,1" Apple CarPlay & Android Auto Szlifowane alufelgi 17" System monitorowania ciśnienia opon Światła do jazdy dziennej LED Klimatyzacja sterowana na ekranie dotykowym Tylne czujniki parkowania Tempomat z ograniczeniem prędkości Srebrne relingi dachowe Kierownica obszyta skórą Odprowadzanie światłami do domu (follow me home) Elektrycznie ustawiane lusterka boczne w kolorze nadwozia Silnik wolnossący 1.5 109HP W wyższej wersji za ok 90 tys zł z silnikiem 1.0 Turbo otrzymujemy dodatkowo: elektroniczne zegary, kamera 360( tylko 1.0), nawigacja, przednie światła przeciwmgielne, ogrzewanie przednich foteli (tylko 1.0), martwe pole (tylko 1.0), elektroniczny hamulec ręczny (tylko 1.0 z automatem). Jak widzimy, stosunek ceny do tego co ten chiński wyrób oferuje jest imponujący. Jest tylko jeden mały problem..........................................................................
MG ZS II